Komentáře 16

Matthew | Fandíme filmu
Matthew | 2018-10-30 11:08:56 | 0 0
Fimi já vím, že komiksy a knihy (hlavně od Zahna, mimochodem nechcete se někdo zbavit levně druhé Thrawnovy trilogie?:-D) předalekou galaxii a Skywalkery popisují dost a dost, ale ty v případě filmů nejsou brány v potaz, takže prdět na ně.
I chápu, že se někomu nelíbí představení kluka který svrhl Impérium jako starého, zapšklého dědka, který se z jednoho neúspěchu posral strachy. Ale když si to vezmu kolem a kolem on byl i v původní trilogii takový naivní trouba, však na konci E6 i chtěl zabít Palpatina, což mu Vader překazil, čímž ho chtěl Imperátor dostat na Temnou stranu síly.
Na mě to prostě působí, že se lidi nemůžou vyrovnat s tím, že to není tak jak chtěli oni sami a to je v dnešní době přece hrozně špatně:-D
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-29 18:41:43 | 0 0
Matthew tak hlavně lidí nasral ten Luke, jelikož jeho příběh je rozvinut v komiksech a knihách a hrách a zde byl prostě absolutně o ničem vůbec nepůsobil jako jeden z nejmocnějších Jediu
Matthew | Fandíme filmu
Matthew | 2018-10-29 12:37:27 | 0 0
Fimi: zacatky řádu Jedi by byli super, ale to by bylo zase minimálně na trilogii. Už vidím těch keců, že to zas celý přečíslují :-D Ale jako námět pro ostatní co teď plánují budoucí filmy určitě fajn.

Mě přijde, že všechny dost sere, že nedostali v E8 to co chtěli. Z Luka udělali normálního člověka se slabinami a chybami a to je přece hrozně špatně:-D Kdyby Snoke přežil, tak budou všichni zase nadávat, ze je to jen levná kopie Palpatina atd. atd
Nelze se zavděčit všem. Spíš bych řekl, že proti filmu je spíš ta kampaň, jako proti Disneymu celému. Ale co, Marvel se z toho taky nesložil. A pokud se povede završení v E9 a následně rozumně naplanují budoucnost, tak já si klidně na to chodit budu.

Všude teď je jaká je škoda, že nevyužili Lucasovi materiály. Kdyby to udělali, rak ty pindy budou zase naopak...však všichni víme, jak to bylo s prequelovou trilogií.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-28 22:14:27 | 0 0
Mně by se líbil film o úplných počátcích řádu jedi, jak vznikly dali se dohromady, první Sithové a využití síly....to bych bral
YYX | Fandíme filmu
YYX | 2018-10-28 22:10:31 | 0 0
Som rád, že Disney pochopil, že Anthalogy filmy nie sú dobrý nápad. Ako napísal už Matthew, tak RO sa síce podaril, ale v tomto prípade šlo naozaj o šťastie. Solo bola úplná zbytočnosť a myslím Fett by bol to isté. Možno v budúcnosti by mohlo vzniknúť ten Obi-Wan alebo nejaký mini príbeh vojakov/pašerákov, ale nie pravidelná séria filmov.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2018-10-28 09:52:25 | 0 0
Já jsem po tom znechucení v Ep7 do kina jít už nedokázal.
Ze mě nedostanou ani korunu už.

Já Kennedy podezřívám z toho, že si spočítala, že jsou lidi nasraný, tak je radši zase nechá vyhladovět. Epizoda 7 by díky tomu hladu vydělala totální balík i kdyby byl hlavní hrdina Ewok a C3PO, kteří by hledali cestu z Endoru na Yavin.

Ten postoj vysrat se na staré fans a vytvářet si nové nedává smysl.
Vždyť na SW by taťkové, strejdové a pomalu už i dědové brali děti do kin poctivě, kdyby byli sami spokojeni a tím vychovali sami novou pravověrnou generaci fanoušků. Oni jsou ti lidi v Holywoodu tak vyjetý kokešem a všema pizza gatema, že být víc mimo realitu a víc myslet prdelí snad už nejde.

Marchendedign SW je na historickém minimu, což mluví samo za sebe.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-10-28 09:05:58 | 0 0
Pete v SW bych změnu nečekal. Ep 7 utržila dvě miliardy, ep 8ld a stejně tak RO. Takže tímhle směrem půjdou jistě dál ..
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2018-10-28 07:14:05 | 0 0
Karle, v mnoha věcech s Tebou souhlasím, ale místo fňukání jsem SW vyřešil tak, že je do kina nepůjdu finančně podpořit do té doby, než dojde k nějaké zásadní zlomové změně a dalo se pak na SW opět dívat. Udělat to tak všichni nespokojení diváci a fans SW, tak ta blbka u Disneyho už pucuje hajzly a na jejím místě bude běkdo, kdo má všech 5 pohromadě. Přiznávám, že po zklamání ze SW 7 a 8, už jsem si vše ostatní stáhnul jen z netu, abych byl v obraze.

Člověku je z toho smutno, jak mu zabíjejí oblíbené série. Poslední Predátor budiž příkladem. Vše se nyní jakože točí pro nové (mladé) generace (aspoň to studia tvrdí), protože narozdíl od "starých" fans známých sérií, tam asi studia vidí nějakou perspektivu. Ale tímto přístupem zašlapávají do země vše, co se poslední desítky let budovalo, jen ve své touze vydělat nějaký ten dolar navíc. Paradoxní je, se jim to mnohdy nedaří a tou "moderní" sračkou plivnou do tváří všem těm fans i tvůrcům původních a tolik populárních sérií.

Teď nás čeká v kinech nový Robin Hood a už dle trailerů i vyjádření studia nečekám, že by se konalo něco jiného, než jen povrchní taškařice pro dnešní teenagery.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2018-10-27 23:43:19 | 0 0
A hlavně 99% fanoušků Star Wars očekávalo, že se již zmapované období po Epizodě 6 bude více či méně podobat v nějaké podobě svojí předloze... neznám nikoho kdo po tom netoužil.
Samozřejmě, že ne vše a doslovně, ale tohle co točí teď je naprostá ubohost nedávající smysl.

Jedna situace, kterou bych chtěl ohromně vidět by byla vidět spolupracovat Luka Skywalkera s nějakým druhem Sitha z donucené situace, kde musí být krátkodobě spojenci, aby se dostali z větší šlamastiky jen proto, aby následně mohli být opět nepřátelé.
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2018-10-27 23:35:24 | 0 0
Nejsem natolik starý aby moji praví hrdinové z dětství byli ze staré trilogie. Doopravdy jimi jsou ti z prequelové trilogie, kterou mám zároveň o něco radši. Líbí se mi v ní politika, galaktické uspořádání, korupce, boj o moc, řád Jediů, ohromné a velkolepé pozemní i vesmírné bitvy a hlavně Anakinův pád, který je z lásky. Ano je to temnější a smutnější, ale stále pohádkové.

Tvůj názor na novou trilogii si klidně nech, ale působíš tím na mě stejně plastik, jako Marvel ("komiksový") fans.
Někdo má rád hloupější příběhy bez špetky logiky, rozumu, respektu, sebereflexe... nikomu to neberu.
xxxFANTAxxx | Fandíme filmu
xxxFANTAxxx | 2018-10-27 19:17:11 | 0 0
To Karel: Ahoj prosím tě nesmíš se na to dívat tak černě. Chápu tvoje výtky, ale vem si... Jak dlouho po první světové přišla druhá? V FA říkali, že ze zbytku impéria vznikl první řád. Hypoteticky si za to může sama republika, že je nerozprášila pořádně.
A když to tak vezmeš tak ano první trilogie byla v podstatě pohadka, ale co prequelová trilogie? Taky pohadka? Spíš bych řekl, že abrams kopíroval děj nové naděje, ale stylem Lucase z prequelu( ne co se týká dialogů samozřejmě).
A co se týká zapomnění na řád jedi tak nikde není řečeno, že lidé na ně zapomněli. Tady záleží jak se na to díváš. Obyčejní lidé věděli o Lukovi o jeho Jedí academi a o tom co se tam stalo. A taky věděli že zmizel a věřili že se vrátí. Mohli doufat, že někde potají spřádá plány proti prvnímu řadu a trénuje chlapce na jedie.
Ve filmech jsme moc obyčejných obyvatel neviděli. Viděli jsme jen a pouze lidi z odboje a z frist orderu. A všichni z nich v něj buď doufali a nebo se ho báli a snažili zabít. Nikdo na Jedie nezapomněl.
A podle mého názoru pokud se dokážeš odprostit od Toho co udělali z tvých oblíbených postav z dětství (mě osobně se jejich vývoj líbí) tak je last jedi jeden z nejlepších SW filmů vůbec možná nejlepší úplně.
Samozřejmě to je jen můj názor a pohled na věc. :)
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2018-10-27 19:08:46 | 0 0
Spoilery
Já mám celkově problémy s Star Wars od Síla se probouzí už tam mě to přišlo těžce průměrné a plné blbostí (chlápek dělá chvilku stormtroopera mezitím už stihne vyčistit záchody a ví kde má imperium největší slabinu ženská co byla kdysi u jediů na výcviku a několik let nedržela a dokonce nevlastní světelný meč dokáže během chvíle skoro porazit a zabít chlápka co je daleko silnější než Darth Vader Kylovy nervové kolapsy kdy během letu z ničeho nic zničí palubní počítač lodi ) , ale Poslední z Jediů tomu nasadil korunu to už byla slátanina v podstatě od začátku do konce 1. sebevražedný manévr té velitelky, kterou pronásledovaly imperijské lodě proč celý film utíkala, když nakonec stejně umřela nemluvě o tom, že byly kousek od sebe to ji nemohly dohnat a sestřelit dříve 2 ta tlustá Asiatka, která tam byla jen kvůli tomu, aby řekla jaký je na jakési planetě těžký život a zachránila z tama jakési tvory
3. Smrt Snoka k čemu tam vůbec byl , když skoro nic nepředvedl hlavně, že v předchozím díle je prezentovaný jako velký záporák o Phasmě ani nemluvím ta dostala jen tak 5 minut stopáže
4 Smrt Luka, který ze sebe udělá hologram jde bojovat několik vojáků pobije a nakonec umře navíc pokud může tam každý jedi udělat ze sebe hologram a bojovat proč to samé neudělala Rey nebo Kylo Ren mohla se rovnou dostat na imperijskou loď a zabít Kyla a Snoka a bylo by po válce
5 Celý vesmír hledají jakéhosi hackera, který je beztak zradí to v celém vesmíru nebyl a nežil někdo jiný a další
6 Boyega je úplně příšerný už v 1 scéně kdy se probudí na operačním sále a chodí po lodi s kapajícíma hadičkama celkově humor je na tragicé úrovni a hodí se tak možná do prciček a ne sem paradoxně nejméně mě vadila létající Leia ( i když nechápu co s ní plánují, když herečka je mrtvá a ta postava přežila a další natočený materiál už s ní údajně nemají) a ti porgové
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2018-10-27 17:38:43 | 0 0
Matthew: já v The Last Jedi pozoruju naprosto neskutečný paradox. Ze všech nových filmů, mě bavil nejvíce a měl i dobrý feeling. Řekněme na 4* z 5*. Ten film funguje jako samostatný příběh pro konzumenta velmi dobře, ale v širším kontextu je to totální sračka, co zazdívá originální trilogii a vytírá si prdel se SW universem jako celkem.

Mě se hlavně nelíbí jakým směrem to Abramse v The Force Awakens začal směřovat.
Star Wars - filmy byli vždy v první řadě pohádka. Vesmírná pohádka.
Císař byl arcilotr, byl ztělesnění zla. Snoke je zhýralý sadista.
Vader byl zlý, ale vyrovnaný. Kylo Ren, je rozmazlený, nepochopený sociopatický dětsko.
Luke přišel o rodiče, ale měl v sobě dobro a vnitřní touhu dělat věci správně (to co z něj udělali v 8 je flusnutí o xichtu). Rey na druhous tranu je nevyrovnaná holka, která dělá vše proto, že neví kdo je kým je a nedokáže se definovat.
Han Solo byl cynik se srdcem na správném místě. Poe Dameron je frajírek, co chce být v první řadě hrdina je mu zbytek u zadku.
Leia byla princezna plná ideálů, ale zároveň byla dostatečně silná a nenalhávala si, že se zlo neděje. Finn je někdo kdo ani neví proč se naverboval k Imperiu, hledá svoje místo mezi hvězdami a bojuje s Impériem, protože je to tam správně.
Rebelové bojovali proti útlaku všemocného Impéria a byli opravdovou spásou pro lidi, jež věřili v dobro. Rezistence je pár troubů, co bojuje proti pár troubům, kteří si říkají první řád, který se rozhodl Hvězdovrahem zničit XY planet Nové republiky, jež se proti tomu nedokázala bránit, ani nepožádala velmistra Luka Skywalkera o obnovu řádu rytířů Jedi, kteří vždy po tisíciletí bránili mír v galaxii?

Nová trilogii má tak strašně hloupou a slaboučkou zápletku. Chcete mi snad tvrdit, že by stačilo 50 let, aby se zapomnělo na tisíci leté tradice a obyčeje? Že by se v galaxii, kde jsou bytosti, které bez problému žijí stovky a stovky let naprosto zapomnělo na Jedie a na Klonové války? Na války a vítězství jež vedli rebelové, proti "3 říši" Palpatinova Impéria? Že by se po vítězství nad tak silným Imperiem nechali tak jednoduše zdecimovat Prvním řádem? Že by jej nechali postavit Starkiller base? Že by v takové době dokázali sehnat prostředky a technologii ke stravbě nečeho tak monstrózního, když Před pár rokama stavěli Hvězdu smrti?

Meh trapný... :/
Matthew | Fandíme filmu
Matthew | 2018-10-27 13:53:01 | 0 0
Tomosaurus-naprosty souhlas. Ve filmech je ta postava jen minimálně a rozvinutá je jen v knihách a komiksech.

Teď ať dojedou v klidu současnou trilogii (furt pořádně nechápu, co se lidem nelibi na epizodě 8 krom linky s Boyengou) a pak nechat rozjet nove pribehy od Jonsona a tvůrců Hry o trůny.

Vedlejší příběhy byli od začátku odsouzené k neúspěchu, že se povedla Roque one byla spise klika. Kdyby to byli malé filmy s rozumnym rozpočtem pro skalni fans, tak no problem, ale to co se údajně plánovalo bylo prostě úplně mimo realitu.
Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2018-10-27 13:13:02 | 0 0
Povie mi niekto prečo všetci chcú film o bobba fetovi? Nikdy som to poriadne nepochopil a ani tá postava mi nepríde že by zvládla film ako hlavná postava. Aby bolo jasné až taký SW tam niesom tak preto sa pýtam na váš názor

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest