Komentáře 69

ironic | Fandíme filmu
ironic | 2020-05-19 23:54:52 | 0 0
SaS:
no ja som si pozeral este ten prvy trailer z roku 2016 konkretne 23.7.2016 https://www.youtube.com/watch?… a posledne 2 trailery, to uz bol tusim whedon pri koryte s johnsom, ale ked pozries vsetky tralery, tak dost z toho nakoniec nie je vo filme

pozri si aj toto z tohto nic vo filme nebolo https://www.youtube.com/watch?… />
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-19 23:23:41 | 0 0
Roman zkus to znovu jako dospělý, pořádně se nadechni, přečti si to radši několikrát a pak konstruktivně argumentuj, prostě na dospělé urovni, jestli se chceš bavit takhle, tak jdi mezi své vrstevníky na pískoviště. Nemáš jediný pádný argument kterým bys cokoliv vyvrátil, mluví z tebe jen ten tvůj Snyder fetiš, nic víc, což opět znamená, že ani jedno slovo tebou napsané nemá sebemenší váhu..je ti přes 20 a pořád nedokážeš chápat psaný text...
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2020-05-19 23:19:32 | 0 0
Fimi :D co tu meles ty si čisty potkan co sa strka kazdemu do riti a ma z toho hnedy jazyk snyder cut nikdy nebudu blablabla a zrazu bude a uz otacas
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-19 22:30:13 | 0 0
však přetáčky stály 50 milionů, 100 milionů na výplaty je kardinální blbost, tohle není MCU aby RDJ dostal 70 milionů za roli + procenta ze zisku...DCEU v Lize nemá žádnou kasovní hvězdu byť je Affleck asi největší hvězda z těch herců, tak nemá ten status co si vydobil RDJ byt ten na druhou stranu neutáhne vlastní jiný film než solo MCU... viz Dollitle, i když zase Sherlock, takže opět věc názoru...

ty konečné úpravy by kdo ví kolik stály ale rozhodně ne tolik a rozhodně ne pro herce ale celkově pro postprodukci, CGI atd....
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2020-05-19 21:56:35 | 0 0
Ironic: Tak to odporúčam si ten prvý trailer pozrieť znova a zistíš, že aspoň polovica scén je vo filme + v závere je zmenená farba oblohy na červenú, ale to už bolo v ďalšom traileri. A to nehovorím o comic-con footage, kde oveľa viac scén sa dostalo do filmu. Alebo mi chceš hovoriť, že scény Brucea ako verbuje Barryho sa vo filme nevyskytli. Väčšina scén keď Bruce sa snaží presvedčiť Aquamana, aby sa k nim pridal, tiež zostali. To isté Bruce a Diana + záver ako som spomínal. Väčšina scén so Cyborgom sa však nedostala do filmu. Nepamätám si, že by sa niekedy písalo o stovkách miliónov na to dokončenie. Dávam hlavne dôraz na to množné číslo.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-19 21:23:45 | 0 0
Ironic ano, Whedon mohl předělat 80% Snyderovi práce, ale co to přesně znamená? kolik toho měl Snyder hotového ze své vize, řekněme 50% práce, tedy polovinu filmu a právě z toho 80% předělal klidně Whedon....jen bych rád upřesnil, že absolutně kdokoliv by dělal přetáčky, udělal by to samé protože to je rozkaz shora od Warnerů a dokonce světe div se, i Snyder by musel předělat svou práci, kdyby u toho zůstal a musel by dělat přetáčky a vejít se do dvou hodin, takže by klidně i jeho úpravy nezahrnovaly to, co bylo v prvním traileru.
možná taky, kdyby na to měl více času, udělal by to jinak...je taky otázka a na to mi prosím odpověz, kdyby Liga která byla vypuštěna do kin, byla úspěšná a Warner by slavil, jásal by jsi i přesto, že je to vlastně film Josse a že předělal 80% filmu? nebo bys neměl radost?

100% hotový film to nikdy nebyl, nikdy nebylo 100% hotového, čili žádný SC neexistoval, jen nějaká nedodělaná část původní Snyderovi vize (čti nikoliv prapůvodní vize)
ironic | Fandíme filmu
ironic | 2020-05-19 21:14:05 | 0 0
SaS: ano stale budem tvrdit ze zo zverejneych 112 minut filmu, 120 toma aj s tituôkami, tak whedon zmenil skoro vsetko,, a to je asi 80 % scen...on tocil nanovo scenz ktore ani nemusel..ved napisal 80 stran noveho scenara... ved to uz je novy ako keby film... nikdy to netvrdil ze je to 100 % hotovy film, co si myslim ze moze potvrdit aj FIMI...

apropo, pritom co bolo vsetko zmenene, som sa snazil pouzit zdravy rozum, na rozdiel od niektorych.. pozri prvy trailer, ani jedna scena sa neojavila v konecnej verzizi filmu, a ak ano, bola zmenena....

stale sa tu pislao ze film potrebuje na dokoncenie staovky milionov... pritom film ako taky ma schvaleny rozpocet, pricom najvacsiu cast tvoria prijmi pre hercov...ked ked sa nad tym aj zamyslis, tak je to blbost aby bolo treba na dokoncenie filmu stovky milionov.

dalsia zaujimast je, ze vsetky zaujimave sceny, ktore sa casom ojavili na nete, teda aspon foto z nich, tak maly dokoncene efekty, napr stretnutie Vulka s Aquamaon, ta scena dava zmysel, ako vlatsne prisiel k trojzubcu.

co ma ja info, rest som cital clanok, tak na dokoncenie treba nejaych 20-30 mega

a co sa tyka dalsieho natacania,ze este treba nejaku scenu s martianom manhunterom
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-19 20:53:16 | 0 0
SaS počkej počkej, pokud chce ještě Snyder natočit dodatečně scény, jak může tedy existovat plně funkční snyder cut? ten by přece žádné scény nepotřeboval...ach jo, tak existuje nebo ne teda? pro malé mentální hladiny typu Roman, tohle byl sarkasmus.
no já možná vím proč mu to Johns vrátil...přeci jen to on je hlavní vizionář a jeden z nejpřednějších autorů DC New 52 a před tím a i aktuálně, vždyt on píše Doomsday clock právě. A nejspíš když viděl, jak co Snyder přinesl, tak kdo ví, co si myslel. Mimochodem on byl šéf nějaké schvalovací komikse? přeci neměl hlavní hlas jen on ne? Jen by mě zajímalo, a to bude vědět Ironic, body proč komikse řekla, že je jeho verze nepozeratelná, co se jim nelíbilo...to by mě celkem zajímalo.
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2020-05-19 20:46:11 | 0 0
ironic: Čiže zoberieš dva roky starý komentár podľa vtedy najnovších informácií, aplikuješ na to dva mesiace starú správu a začneš tu o tom písať, že nie je pravdivý. Ja v tom nevidím logiku. Fajn, viem uznať, že za jeho vyhodenie mohol Johns, ale čo to mení na mojom komentári? To, že odovzdal nepozerateľnú verziu sa zhoduje viacero ľudí.
Ja že som nepochopil tvoje komentáre? To skôr ty moje a neuvedomuješ kedy boli napísané. Celý čas si tu písal o zmenených 80% filmu bez nejakých dôkazov. Áno, boli ľudia, ktorí hovorili o zmenách, ale nikto o 80%. Veľmi pochybujem, že si o tom nepísal ako o hotovej veci, ale rozhodne nebudem ako ty a prechádzať niekoľko rokov staré články a hľadať o tom komentáre. Keď to vyjde, tak uvidíme koľko toho bolo zmeneného. Len nezabúdaj, že Snyder chce natočiť nové scény, ktoré pôvodne vo filme nemali byť a chce ich pridať až teraz. Čiže zmien bude ešte viac.
ironic | Fandíme filmu
ironic | 2020-05-19 19:40:45 | 0 0
Sas: tak co bolo na tvojem komentari nepravidve?? tak uplne vsetko... to ze snyder pri JL, skoncil, moze Geoff Johhns, ktory sa ho poza jeho chrbat zbavil, a tiez aj JXL.. bolo o tom pisane nedavno na viacerych serveroch, ako screenrant, cinemablend. imdb.. len tu sa o tom nepisalo, lebo by sa to nehodilo do koncepcie tychto clankov,a vsetkeho co sa tu prezentuje...

ja som ako male decko??? dalsi z tych co nepochpoli podstatu mojich komentarov...ja som nikdy nikdy neprezentoval, ze je to hotova vec... ja som len cely cas v mojich komentoch upozornoval na to, ze co vsetko bolo zmene, lebo autori clankov obycajne pisali len to, co sa im hodilo,.. .. a uvedom sa prosim ty
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-19 18:01:10 | 0 0
https://m.edna.cz/justice-leag… />
Zajímavé, mimochodem zítra bude dělat projekci snyder man of steel a u toho hovořit a měl by udělat nějaké prohlášení
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-19 18:01:09 | 0 0
https://m.edna.cz/justice-leag… />
Zajímavé, mimochodem zítra bude dělat projekci snyder man of steel a u toho hovořit a měl by udělat nějaké prohlášení
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-19 16:55:13 | 0 0
Je pravda že vývoj tam moc není.. Superman v mos je stejný jako ten v lize..ale kdo ví třeba by v následných pokračováních vývoj byl.. A rozhodně souhlasím že u Zacka hraje prim forma nad obsahem, to nekonečné množství artovych pózových scén začne po chvíli nudit.. Ale to je prostě jeho styl, občas mi to nevadí a občas ano.. Hlavně v lize mi to vadilo a místy v bvs
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2020-05-19 16:37:54 | 0 0
ironic: A teraz mi povedz, čo bolo na mojom komentári nepravdivé. To, že jeho verzia filmu bola považovaná za nepozerateľnú je verejne známe. To, že ste si Snyderov kult vyplakal uvedenie tejto verzie na tom nič nemení. Ale vy ten film budete milovať aj tak. Kebyže si aspoň nevyberáš len určité komentáre. Ja som nikdy nespochybňoval, že určitú verziu natočil. Spochybňoval som, koľko toho reálne ma natočeného a koľko peňazí by museli toho vložiť, aby to bolo pozerateľné, preto som hovoril, že SC neexistuje. Vy ste to prezentovali ako hotovú vec, že to stačí len vypustiť. Ale čo čakať od teba, keď si vyberáš čo chceš a máš problémy s pochopením čítaného textu ako Roman.
Správaš sa tu ako malé dieťa, ktorému zobrali lízatko. Akurát v tomto prípade ti dali ďalšie a si ešte neznesiteľnejší. A to, že musíš prechádzať 2 roky staré diskusie to len potvrdzuje.
Stále budem tvrdiť, že najatie Snydera na viac ako režírovanie bola chyba. Je to vidieť na všetkých jeho filmoch, kde upredňostňuje cool scény pred vývojom postáv a súdržným dejom. Nehovoriac o jeho znásilnení postáv Batmana a Supermana a celkovom nechápaní komiksov.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-05-19 15:21:55 | 0 0
Ironic s anarvinem máš možná pravdu

Hele, pointa je jinde souhlasím, jde o to že bude SC. Mě poté hodně zajímá, co bude následovat, jak se warner zachová protože lidi jako Roman se doslova poserou. Očekávám velkou sledovanost a vysoká čísla pro hbo max, kdy se má vůbec otevírat? Následně mě zajímá co to provede s warnerem a jeho dc tvorbou. Protože ti teď jedou úplně něco jiného než se Snyderem. Ale když dokázali dát během pár let dva jokery a Batmany tak proč ne dvě Ligy.. I když ta řádná kdo ví zda vůbec přijde..
Taky by mě zajímalo, co to znamená že SC bude upraven pro potřeby hbo max a tedy nebude to úplně sto procent co čekáte

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest