Komentáře 15

YX | Fandíme filmu
YX | 2018-03-29 10:33:14 | 0 0
folkon: Ja som hovoril o pôvodnej trilógií a nie o prequel trilógií. V pôvodnej si o ňom skoro nič nevedel, dôležité informácie si sa dozvedel až v prequel trilógií.

Čo sa týka Bena/Kyla, tak zo začiatku je to psychicky nevyvážený mladík, ktorý chce byť ako jeho vzor, ale vie, že na to nemá. Ešte ho ťahá k sebe svetlá strana Sily a nakoniec sa z neho stane sebavedomý vodca, ktorý oklamal vlastného majstra a zabil ho.
.folkon | Fandíme filmu
.folkon | 2018-03-29 09:04:09 | 0 0
YX: Ja si myslim ze o Palpatinovi sa toho vedelo dost...minimalne je krasne vidiet ako taha za nitky 3 diely, aby sa dostal k absolutnej moci....a ked si tak teraz ako nezaujaty fan pozriem e1-3 tak je tam Palpatin najzaujimavejsia postava...

Za dalsie sam pises ze je pre Johnsona dolezity Kylo a jeho prerod.....sry, ja tam nic take nevidim.....od zaciatku je zly.....potom zase zly, chvilku sa javil dobry.....ale nakoniec je zase zly....ziaden prerod ani posun v tej postave nevidim.....to ma vacsi posun za sebou ten Finn....ktory zacal ako stormtrooper, potom prestal, lebo nechcel zabijat, potom zacal byt rebel, lebo neviem preco....potom sa isiel sam obetovat pre ludi ktorych nepozna, a nakoniec sa zalubi do najtrapnejsej postavy v historii SW (spolu s tym transgender yodom z minuleho dielu, meno si nepamatam)

Baky: citujem ta aby si vedel na co reagujem...."Na jednej strane sa pýtǎs, prečo na EP8 fanúšikovia toľko nadávajú, na strane druhej sám v tom filme nachádzaš niekoľko vecí, s ktorými si mal problém. " ale takych veci nachadzam v kazdej SW epizode vela.....a viac menej v kazdom filme....
najhorsi SW je imo E2...potom E6.....vypustit ewoov na ten first order aby vedeli ze su v prdeli :D

A mne sa osobne najviac paci ta teoria o najvacsom a najmocnejsom Sithovi, ktory tomu vsetkemu veli a riadi to a je to Jar-Jar Binks....a vsetci ostatny su len jeho poskokovia co plnia jeho volu....
vlastne by ma ani neprekvapilo, skor potesilo, keby Disney v dalsej epizode znovuzrodil Jar-jara...


devet
.folkon | Fandíme filmu
.folkon | 2018-03-29 09:03:50 | 0 0
YX: Ja si myslim ze o Palpatinovi sa toho vedelo dost...minimalne je krasne vidiet ako taha za nitky 3 diely, aby sa dostal k absolutnej moci....a ked si tak teraz ako nezaujaty fan pozriem e1-3 tak je tam Palpatin najzaujimavejsia postava...

Za dalsie sam pises ze je pre Johnsona dolezity Kylo a jeho prerod.....sry, ja tam nic take nevidim.....od zaciatku je zly.....potom zase zly, chvilku sa javil dobry.....ale nakoniec je zase zly....ziaden prerod ani posun v tej postave nevidim.....to ma vacsi posun za sebou ten Finn....ktory zacal ako stormtrooper, potom prestal, lebo nechcel zabijat, potom zacal byt rebel, lebo neviem preco....potom sa isiel sam obetovat pre ludi ktorych nepozna, a nakoniec sa zalubi do najtrapnejsej postavy v historii SW (spolu s tym transgender yodom z minuleho dielu, meno si nepamatam)

Baky: citujem ta aby si vedel na co reagujem...."Na jednej strane sa pýtǎs, prečo na EP8 fanúšikovia toľko nadávajú, na strane druhej sám v tom filme nachádzaš niekoľko vecí, s ktorými si mal problém. " ale takych veci nachadzam v kazdej SW epizode vela.....a viac menej v kazdom filme....
najhorsi SW je imo E2...potom E6.....vypustit ewoov na ten first order aby vedeli ze su v prdeli :D

A mne sa osobne najviac paci ta teoria o najvacsom a najmocnejsom Sithovi, ktory tomu vsetkemu veli a riadi to a je to Jar-Jar Binks....a vsetci ostatny su len jeho poskokovia co plnia jeho volu....
vlastne by ma ani neprekvapilo, skor potesilo, keby Disney v dalsej epizode znovuzrodil Jar-jara...


devet
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2018-03-28 22:22:21 | 0 0
Celá linka Finna a Rose byla naprosto zbytečná a nemusela tam být... pak tomu ještě Rose nasadila korunu když řekla Finnovi že se nemá obětovat pro lidi který miluje nebo co a sama se obětovala aby ho zastavila... kravina a to nepíšu o tom, že nechápu jak se on a ona dostali tak rychle zpět k ostatním + když byla Rose celkem zraněná. Rose je pro mě nejhorší postava od dob Jar Jara Binkse a dokonce mi vadí víc jak Jar Jar.
Baky | Fandíme filmu
Baky | 2018-03-28 20:35:42 | 0 0
YX: No, a v tomto ja vidím najväčší problém. Keď to raz má byť trilógia, tak tie filmy by mali byť prepojené. A nielen vrámci trilógie, ale aj celej série. Dejové linky započaté v jednej časti by mali pokračovať a nájsť ukončenie v pokračovaniach. Vypustenie takej informácie, ako je pôvod Snokea, je pre mňa neprípustný. Ak bolo toto naposledy, čo sme ho videli alebo o ňom počuli, tak to ukončili "geniálne".
A pritom sa do filmu dostali dejové linky, ktoré nemajú zmysel, zaberajú screentime, poprípade iba robia vrámci príbehu ďalšie problémy. Vážne si nemyslím, že nám musí SW hovoriť, že otroctvo a týranie zvierat je zlé. Načo vlastne boli v tom kasíne, pre toho codebreakera? Ktorý ich zradil a tým pádom Poe, Finn a Rose zapríčinili smrť stoviek ľudí z odboja. A vyvodenie zodpovednosti žiadne.

Ten film ma proste sklamal.
YX | Fandíme filmu
YX | 2018-03-28 19:06:04 | 0 0
Baky: Tak Johnson sám povedal, že ho Snoke nezaujíma a preňho je dôležitý Kylo a jeho prerod, čo sa mu podarilo perfektne natočiť. Johnson predsa nemôže brať ohľad na každého fanúšika a som rád LucasFilm/Disney nekecali. Na druhú stranu rozumiem, že niekomu vadí odstránenie a nevysvetlenie pôvodu Snokea. Uvidíme, čo nám ukáže Abrams.
Baky | Fandíme filmu
Baky | 2018-03-28 17:21:02 | 0 0
YX: Ohľadne tých kníh, to bolo podľa mňa zlé rozhodnutie. Uvidíme, ako sa bude Universe vyvíjať ďalej.

Čo sa týka Palpatinea, hej, veľa o ňom známeho nebolo. Ale tu je situácia iná, Sithi boli zničení, bola predsa nastolená "rovnováha sily". Preto keď sa zjaví takýto silný užívateľ temnej strany, s očividne obrovským kapitálom (ikeď to bolo ako tak vysvetlené v EP8), tak by si to zaslúžilo nejaké vysvetlenie.
Momentálne to pôsobí buď ako "lazy writing", alebo možno ešte horšie, nezosúladenie EP7 s EP8.
YX | Fandíme filmu
YX | 2018-03-28 14:29:44 | 0 0
Baky: V pôvodnej trilógií sme vedeli o Palpatinovi málo informácií. Luke sa správa tak smutne, lebo Ben, ktorého pokladal za vlastného syna sa pridal k temnej strane. Knihy zrušili, lebo Disney chcelo mať voľné ruky a nie sfilmovať známe príbehy.
Baky | Fandíme filmu
Baky | 2018-03-28 10:55:53 | 0 0
.folkon: Na jednej strane sa pýtǎs, prečo na EP8 fanúšikovia toľko nadávajú, na strane druhej sám v tom filme nachádzaš niekoľko vecí, s ktorými si mal problém. A to si píš, že zarytý fanúšik to vníma ešte citlivejšie.

Ten film veľmi polarizuje, žiadny SW film nemá taký pomer pozitívnych a negatívnych recenzií, napríklad na metacritic. Povedal by som, že väčšina ľudí tento film buď miluje alebo nenávidí.

Čo sa týka Snokea, nikto nevie odkiaľ sa taká zásadná postava zobrala, a pokiaľ sa to už nedozvieme, pokladám to za obrovský nedostatok. Po 2/3 trilógie aboslútne neviem, čo sa tam rieši, ani ma to žiaľ veľmi nezaujíma. Lucas ako režisér pri PT narobil veľa chýb, o tom bez debaty, ale hlavná dejová línia je zaujímavá, uveriteľná a vrámci možností sa veľmi dobre napája na EP4, bez väčšich chýb v kontinuite. Pri ST mali scenáristi voľnú ruku a najprv nám ponúkli recyklovanú EP4 a teraz príbeh, ktorý je dokopy o ničom, plný chýb a nezaujímavých postáv. Aspoň tak to vníma priveľa fanúšikov.

Úprimne, ja celkovo nie som zástancom pokračovania SW po EP6, ani čo sa týka knižiek, ktoré posledných pár desiatok rokov vznikali. Považoval som príbeh za uzavretý, akékoľvek pokračovanie iba v mojich očiach podrýva význam proroctva o Anakinovi. Aj keď Snoke a Kylo Ren nie sú vraj Sithi, čo ja viem, nikdy ich pôvod nebol poriadne vysvetlený.

Navyše kvôli novým filmom bolo xy knižiek preradených do Legends, to fanúšikov nepotešilo, najmä keď v nových filmoch dostali to, čo dostali. Očakávanie boli vysoké, nedosiahnuteľné...
Neviem, prečo nemohli sfilmovať už napísané veci, a rovno sa sústrediť aj na Old Republic, po ktorej fanúšikovia dlhodobo prahnú.

Pre mňa ide SW Universe (s výnimkou Rogue One), odkedy ho kúpil Disney, dolu vodou. Ešte spomeniem zrušenie Clone Wars, ktorý bol nahradený podpriemerným Rebels.... Jednoducho ja som za posledné roky riadne sklamaný.
.folkon | Fandíme filmu
.folkon | 2018-03-28 10:09:58 | 0 0
Na zaciatok, nie som ziaden Star wars fan, necital som ziadne knihy, komiksy a nehral ziadnu hru...

A nechapem preco na E8 fanusikovia tak nadavaju.....ano, mala vela chyb a blbosti, ale u mna osobne je lepsie na tom ako E7, E6, E2...len cisto z nezaujateho nefanusikovskeho hladiska

Aziatka bola hrozna, v tom suhlasim, rovnako aj Boyega a ten aj v minulom diely

Kedze necitam knihy, doteraz nechapem, kto je ten Glum....ehm Snook, a kto je ten Order a ako sa dostal k moci, a o co im ide.....moze byt Sith, ked Sith by mal byt myslim len jeden+1 ucednik?....Lucas o Palpatinovom vzostupe natocil tri filmy(vystriedal troch Sithovych ucednikov), tu mame teraz dva a vlastne ani nevieme, kto je ten zly a preco a ako.....wtf

Comu nerozumiem, preco fanusikovia nenavidia tu scenu, ked Luke odhodi svoj mec do vody....ja som sa pobavil, prekvapila ma, a aj potesila.....co ste cakali ? nejaky gyc, ze s fanfarami svoj mec preberie a pojde slavnostne znicit cele imperium, ci Order ci koho ??? Ta scena je podla mna vyborna a vystihuje to o co sa tu reziser snazi

devet
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2018-03-28 05:23:03 | 0 0
Hlavně ať tam není nikdo slepý, beznohý, bezruký a podobně a neříká tam nech mě provází síla, aby do něj střílelo desítky stormtrooperů a nikdo se nemohl trefit to mě v Rogue one rozesmálo. Jinak u mě u té Sw8 ta Leia byla to poslední co mě vadilo, když si to člověk vezme v rychlosti tak ten výcvik od Luka k čemu byl jen jí řekl, že existuje i temná síla což věděla snad sama. Ta Asiatka byla příšerná ještě horší než Jar Jar Binks o humoru škoda mluvit žádný nebyl. U toho Luka pokud se dokázal tak přemísťovat na jiné místa proč se nepřemístil ke Kylo Renovi a nezabil ho případně opačně Kylo Ren k němu nebo k té ženské. A dalo by se pokračovat dále třeba smrt Snokeho.
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2018-03-27 21:38:56 | 0 0
prajem tomu uspech hlavne kvôli emilia clarke ale po odpade SW8 tomu neverim ale moze film prekvapit epicke rogue one bola fakt paradne
YX | Fandíme filmu
YX | 2018-03-27 21:09:32 | 0 0
Baky: Ďakujem za odpoveď.:)

S niektorými vecami súhlasím (Rose, Superman Leia, plot holes, atd.) Čo sa týka Luka, tak ja som po tom túžil, ale rozumiem, že to niekomu vadí, však aj Mark s tým mal problém. Mytológiu pekne rozšírili, takže ja TLJ považujem za jeden z najlepších SW filmov. Samozrejme rešpektujem každý názor pokiaľ ho vie človek podať slušne, čo si aj urobil. Uvidíme, ako dopadne tento spin-off.
Baky | Fandíme filmu
Baky | 2018-03-27 20:55:36 | 0 0
YX: Keď ťa zaujíma názor človeka, ktorému sa nepáčila EP8, tak sa rád prídám.

V podstate sa to dá zhrnúť do jedného celku: scenár. S ničím iným vyložený problém nemám, od hereckých výkonov, cez hudbu a vizuálnu stránku až po réžiu skvelé. Ale ten dej...

Dejové linky z EP7, ktoré skončili bez vysvetlenia, miesto toho úplne zbytočné kasíno. To čo urobili s Lukeom nechcem veľmi kritizovať, to je subjektívne, mne sa to ale nepáči. Rose je pre mňa nová najhoršia postava SW Universe. Jej konanie plus konanie niektorých ďalších postáv nepochopiteľné. Ten humor, aj keď do SW patrí, no toto bolo priveľa. A na zlých miestach, od postáv, ku ktorým to nesedí. Plot holes. Zničenie krížnika, akokoľvek nádherná scéna to bola, úplne zničilo logiku všetkých doterajších vesmírnych súbojov. Dalo by sa pokračovať (napr. lietajúca Leia), ale načo. Jednoducho mne to nesadlo.

Oceňujem, že ten film ukázal nové veci, preto mám nádej, že samostatná Johnsonova trilógia bude dobrá a hlavne originálna. Bol tu článok ako mal Abrams pripravenú hlavnú dejovú líniu a Johnson sa jej rozhodol nedržať. Je to na tom filme vidno, ako ďalšia nadväzujúca epizóda hlavnej série toto absolútne nefunguje. Abrams bude mať s EP9 ťažkú úlohu, aby z tejto trilógie nakoniec niečo bolo.
YX | Fandíme filmu
YX | 2018-03-27 20:01:41 | 0 0
V článku je veľké množstvo pochybných informácií, ktoré nič neodkazujú. Vyzerá to tak, že tento film bude mať veľmi špecifický štýl, no uvidíme.

Golradir: Čo sa ti nepáčilo na TLJ? Nič v zlom, iba má zaujíma názor človeka, ktorému sa film nepáčil.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest