Komentáře 20

pbd | Fandíme filmu
pbd | 2017-12-07 09:10:37 | 0 0
Já už fakt nevím, co diváci obecně po Scottovi chcou. Ale já bych chtěl pokračování Promethea o Inženýrech, dalšího Vetřelce nebo Ridleyho film o umělé inteligenci utržené ze řetězu. Určitě se mi ale nelíbí, že svám neví, co chce dělat. Jeho vyjádření jsou jiná před a po natočení každého filmu a člověk už neví, jestli ho ten Vetřelec už tak strašně omrzel, nebo se jenom zuby nehty snaží držet toho, co teď poletí.

Každopádně film o Davidovi nebude film o AI, ale o zlém androidovi.
m.abrams | Fandíme filmu
m.abrams | 2017-12-06 22:02:54 | 0 0
Smash!: Prometheus měl také zakončení, které směřovalo k jasnému pokračování... Pořád tady píšeš jak jsou všichni "mimo mísu", ale pokud bych měl podle zakončení filmu Prometheus odhadnout jeho pokračování, tak to rozhodně nebude Covenant, tak tady přestaň psát něco o jistotě!
?? | Fandíme filmu
?? | 2017-12-06 19:17:42 | 0 0
to Smash!: pokial bude pribeh sledovat aj Davida tak pravdepodobna ano.. ale moze sa jednat o uplne iny pribeh s inymi postavami.. pokial viem scenar este nie je hotovy
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2017-12-06 18:38:56 | 0 0
Pokud si myslíte, že v příštím filmu nebudou Vetřelci, poté jste opravdu mimo mísu a potýkáte se z určitou formou hlouposti, a to bez pardonu a bez urážky vůči komukoliv konkrétnímu zde. Myslete si co chcete, ale tenhle argument je opravdu předpotopní.
Covenant přece skončil dosti specifickým způsobem, a to vylučuje totální absenci Vetřelců v příštím pokračování, cožpak to není dost jasné? Vetřelce tedy uvidíme s naprostou jistotou, nebo mě tu někdo snad chce přesvědčovat o tom, že dvě Vetřelčí embrya na palubě lodi s dvěma tisící členy nic neznamenají? A někdo si je dá po ránu jen tak na hniličko ke snídani?
Bože můj, lidi by se již měli probrat, ale ne ani tak ze spánku jako spíš ž nějakého toho kómatu či co. Ridley Scott si může tvrdit co chce, nevidím problém v tom mít ve filmu Androida, který je tak či tak stejně již považovaný za padoucha této eventuální trilogie. . hned vedle Vetřelců které se mu podařilo propašovat na loď.
Logická úvaha by měla spíše směřovat k tomu, co tyto dvě embrya na palubě Covenantu vlastně ve výsledku způsobí, a jaký dopad to bude mít pro celou misi, či případnou kolonizaci celé planety.
Já jsem zcela přesvědčen o tom, že David v příštím filmu svým konáním zahubí většinu posádky, a budou to právě Vetřelci kteří mu s tím zásadně pomohou.
To jakým způsobem (a jestli vůbec) se Scott pokusí navázat na zápletku prvního filmu je však stále otázkou. K tomu je totiž stále zapotřebí mít v repertoáru alespoň jednoho Inženýra s lodí plnou vajec, jejich přítomnost na palubě samotné Inženýrské lodi musí být však taktéž patřičně odůvodněna.
S představou toho, že by Vetřelčí královna nakladla všechny ty stovky vajec úhledně v řadách pod modře svítící laser však stále silně bojuji. Na příští film se nesmírně těším, zmrazil bych se snad i do cryo-spánku abych předešel celému tomu čekání.
Doufám, že Ridley bude mít volnou ruku a studio mu nebude diktovat podmínky a rytmus celého "jeho" projektu. . protože v takovém případě ponese (paradoxně) sám režisér opět vinu za vše.
?? | Fandíme filmu
?? | 2017-12-06 17:43:55 | 0 0
je možné že som sa zle vyjadril :) Keby bola v články foto z Covenantu či zvyrazeneny namiesto votrelca covenenat tak by som sa nad tym nepozastavi.. takto mi to prišlo zámerne naaranžované aby sa v diskusii zasa ludia povadili nad alien ságou.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-12-06 16:45:35 | 0 0
??: Jak mám vědět, který tvůj argument, podporující zcela mylnou teorii, že je tento článek bulvár, nemá logiku, když jsi žádný neuvedl? Vypálil jsi to od boku a nic dalšího k tomu nedodal. O děj filmu ani obsah tohoto článku, který řešíš dál, tu nejde. Jde o to, že bulvár nerovná se článek, který se mi nelíbí a ve kterém se píše něco s čím nesouhlasím a co je podle mě jinak. To je jak nazývat návod k použití kávovaru románem, nebo nápis "Pozor padá omítka" označit za epitaf :-).
?? | Fandíme filmu
?? | 2017-12-06 12:55:26 | 0 0
to emma: ktorý moj argument prosímťa nemá logiku? Nové filmy sú Prometheus a Covenant, ani v jednom nie je xenomorph typu Alien. Na obrazku z clanku je hlava Aliena a zvýraznené slovo votrelcia sága .. pritom sa jedná iba o filmy z toho univerza.

Ako bereim že moja reakcia bola na článok ale skor ma zaskočili komenty kde sa Alien priamo spomína
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-12-06 12:25:46 | 0 0
Od kdy je článek na filmovém webu pojednávající o tom, že nějaký režisér, chce natočit pokračování svých předešlých filmů, bulvár, co? Normálně člověk někdy fakt žasne nad tím, co se tu od lidí, kteří na sebe chtějí za každou cenu upozornit a přitom neumějí smysluplně argumentovat, dozví. Za chvíli tu bude někdo vykřikovat, že se tu píšou fejetony, ne....

Apropo, pokud jde o filmový svět Vetřelce, nevadily by mi další filmy o monstrech (a fakt je mi úplně u zadku, o jaký konkrétní poddruh zrovna jde, protože princip je furt stejný). Ani by mi nevadily další filmy o umělé inteligenci a její nebezpečnosti. A dokonce bych se i ráda mrkla na nějakou sondu do světa Stvořitelů a zkoumala problematiku stvoření života. ALE fakt nechci všechno spatlat dohromady a dostat dort od Pejska a kočičky, který nakousne milion témat, stokrát během stopáže změní směr, způsob a styl vyprávění, a žádnou linku nezpracuje tak, jak by si zasloužila a jak by jistě bylo v silách autorského týmu s jasným a vymazleným záměrem. Bohužel přesně tam celá tahle slavná trilogie IMO směřuje...
?? | Fandíme filmu
?? | 2017-12-06 09:32:34 | 0 0
Vidiet ze ked ludia citaju bulvar ako tento clanok tak nerozmyslaju.. aka znacka alien? ake znesvetenie? Ved vznikol film z univerza Prometheus Potom jeho pokracovanie Covennant a tam v nazve nevidim ziadneho aliena. To ze mal covennant podtytul alien aj ked tam fakticky v celom filme ziaden nebol , bol cisto marketingovy ojeb na ludoch od produkcie filmu nie od reziseria ktory mal inu viziu. Ak aj natoci pokracovanie covenanta tak fajn ale neviem co sem zas tahate alienov ktory v tejto trilogii zatial nie su.
Honza | Fandíme filmu
Honza | 2017-12-06 09:27:47 | 0 0
souhlas s nedvva... jedna z věcí, co mě na Covenantu stylisticky vadila byl CGI Alien. Mnohem hrůzostrašněji a lépe vypadali prostě praktické efekty. (každopádně ne že bych odmítal CGI, protože někde to opravdu nešlo zahrát prakticky, ale kvalitně to mohlo být o dost lepší) I v AvP to vypadalo lépe a to už tam bylo také CGI. Stejně tak u posledního Terminátora to byla hrůza. Přitom Terminátor: Vzpoura strojů byl také CGI, ale daleko víc propracovanější. Nevím, proč je ta grafická stránka čím dál více esteticky k neuvěření. Ke Covenantu už jsem se vyjadřoval a souhlasím s JCVD. Navíc mít film s názvem Vetřelec bez Vetřelce je blbost. Leda snad, že by David zkombinoval Vetřelce jakožto živého tvorba s něčím mechanickým a umělým a vytvořil nějakého šíleného hybrida, který by se vymkl kontrole. Určitě není lehké napsat kvalitní scénář, který by konkuroval již předchozím mistrovským dílům, ale napadá mě spousta námětů, kde by lidi dostali, co chtěli. Ono u Covenantu prostě lidem asi chybělo, že Vetřelce scenáristé nebrali jako největší hrozbu, ale jako vedlejší zlo. Otázka je proč by to vlastně dělali? Chtěli ukázat příběh o zrodu monstra a ten se nám dostal. Primárním záporákem byl David..já tento fakt v poho přijal, ale i přesto chápu divácké rozhořčení.
Cágo | Fandíme filmu
Cágo | 2017-12-06 00:24:00 | 0 0
Vsim timto, co se kolem znacky "Vetrelec" deje mne vice a vice zacina bolet to, ze nikdy neuvidime tu srdcovou verzi od Neilla Blomcampa... Ridley zacina bud senilnet a nebo se znej stava reinkarnace kariery Nicolase Cagea
ricmont150 | Fandíme filmu
ricmont150 | 2017-12-05 22:43:52 | 0 0
Nápad na film s androidem nebo iOS je dobrý. A jako lehké odbočení od série by to nebylo vůbec zle ale odsunut titulní monstrum na druhou kolej v jeho vlastní sérii je trochu harakiri. Hlavně když je spousta lidí kteří si na svoje značky z mládí nedají sáhnout
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2017-12-05 21:06:15 | 0 0
Pokud tam míní dat nějaké androidy tak ať to radši netočí. To ať si nechají do Terminátora lidi chtějí vidět Vetřelce s Vetřelci a ne s nějakými podělanými androidy.
Júwn | Fandíme filmu
Júwn | 2017-12-05 21:05:02 | 0 0
Ja som za, aby Scott dokončil čo začal, len ak bude zamýšľaná trilógia začatá prometeom dokončená, budeme môcť oprávnene (kladne, alebo záporne), s predostretým celkovým obrazom, hodnotiť celú jeho víziu. Ale zároveň sa mi zdá, že si (čo sa Votrelcov týka) taktiež vytvoril nejaký vlastný jazyk, ktorému rozumie už asi len on sám...
czmarty7 | Fandíme filmu
czmarty7 | 2017-12-05 20:55:23 | 0 1
jen ať to Ridley dotáhne do konce! Já jeho vize miluju a ta intenzivní nenávistná smršť je ŮPLNĚ mimozní....

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest