Warcraft: První střet stále ještě projíždí kinosály. A i když se to zprvu nezdálo, tak se momentálně šplhá celosvětově nad 430 milionů dolarů. Ano, z domácího trhu v USA je to pouhých 46 mega, a většinu tržby udělala Čína, kde filmařům připadne výrazně menší podíl pokladen. Ale i tak, při rozpočtu 160 milionů by to nakonec mohlo stačit na zaplacení nákladů, zvlášť, když se přičtou další vydání mimo kino atd. A pokud by i zde platil přístup tvůrců Assassin´s Creed, kde má film sloužit do velké míry jako propagace, pak by si Blizzard mohl polepšit prodejem hry. Co ale studia Universal a Legendary Pictures, která snímek produkovala?
Zdá se ovšem, že v nich nevládne žádná velká skepse, protože oficiální čínský Twitter filmu se vyjádřil následovně: „Běh Warcraftu kinosály se blíží ke svému konci. Ale kapitola nové dekády právě začala. Je to startovací bod, ne konečný. Neloučíme se nyní, protože se s vámi setkáme znovu!“
A vzhledem k tomu, že čínský trh byl pro Warcraft nejsilnějším teritoriem, tak je nasnadě, že právě zde by neroztrubovali do světa zavádějící informace. Právě naopak se dost možná snaží zachytit probuzený zájem o značku. Anebo si ověřit odezvu publika. To zjistíme až s nějakým tiskovým vyjádřením konkrétních studií. Nicméně evidentně je tu stále velká šance na vícero pokračování, a když dostal svou šanci Pacific Rim s výrazně větším rozpočtem (190 mil.) a nižší tržbou (410 mil.), proč ne Warcraft?
Co na tyto první zprávy říkáte vy? A kam myslíte, že by se příběh mohl posunout příště a v čí režii? Připomínáme, že předběžný plán Duncana Jonese, režiséra a spoluscenáristy prvního filmu, počítal s natočením celé úvodní trilogie, která měla celý svět důkladně představit a položit podhoubí pro vyprávění dalších všemožných příběhů.
Zdroj: CBM