Dnes vlastně můžeme navázet jen na pár hodin starý článek o prvních fotkách z natáčení After Earth, jen to vezmeme přesně z opačné perspektivy. Existují totiž i filmy, které bychom nejradši viděli ihned. Patří sem rozhodně i velkolepá sci-fi Paradise Lost režiséra Alexe Proyase. Tedy přesněji by se spíš asi hodilo říct - patřila. Očekávaný projekt talentovaného tvůrce totiž bohužel postihly vážné potíže, které prozatím brání v tom, aby dále pokračovaly jeho přípravy. Podle serverů Deadline a Variety je celý problém ve financích, přesněji s rozpočtem. První komplikace s ním nastaly už na podzim loňského roku, kdy se studio Legendary Pictures rozhodlo kvůli příliš velkým plánovaným výdajům odsunout začátek natáčení minimálně o půl roku. Podle plánu z léta měla započít produkce letos v lednu, po těchto změnách však Bradley Cooper (představitel hlavní role) prohlásil, že bude rád, když natáčení začne v červnu.
Jenomže, ani toto se bohužel nestane. Studio dalo tvůrčímu týmu za úkol, aby scénář přepracoval takovým způsobem, aby bylo možné alespoň částečně snížit rozpočet. Jeho velikost se však podle zdrojů blízkých celému projektu i přes úpravy vyšplhala přes 120 milionů dolarů, na což Legendary Pictures zareagovalo smutným způsobem - vývoj projektu zastavilo. Jeden z insiderů studia se na adresu Paradise Lost vyjádřil ve smyslu, že Proyasova vize byla sice fantastická, nicméně technologicky příliš náročná na to, aby mohl tvůrčí tým dodržet stanovený rozpočet. Zatím je nejisté, zda se bude režisér alespoň snažit nabídnout projekt nějakému jinému studiu, mnohem pravděpodobněji to ale vypadá, že bude muset provést určité změny, které poměrně vysoké náklady alespoň částečně sníží (anebo rovnou projekt opustí, i s takovým řešením jsme se nejednou setkali). I když, ono je to spojení "vysoké náklady" dost relativní, poněvadž 120 milionů dolarů je na film podobného ražení (velkolepá sci-fi zobrazující válku mezi nebem a peklem) pořád hodně nízká suma, Proyas je navíc známý schopností natáčet hodně úsporně (viz. Proroctví).
Na Collideru to vlastně trefně shrnuli: Je docela smutné sledovat, jak jsou studia schopná vyhodit přes 100 mega na pokračování snímků jako Machři. Pokud se ale jedná o něco ambicióznějšího a invenčního a objeví se přitom jen malý náznak komerčního průšvihu, producenti okamžitě couvají. Smutný to příběh.