Když se předevčírem proslechlo, že se Need for Speed dočká premiéry ve 3D, začal se internet automaticky obávat další penězchtivé, narychlo spíchnuté postkonverze, na kterou není nikdo zvědavý. Postupně se ale ukázalo, že se o postkonverzi vědělo už minimálně v polovině prosince a režisér Scott Waugh dokonce tvrdí, že o postkonverzi bylo rozhodnuto už loni v září. Filmaři si prý nechali udělat nějaké testy a na jejich základě se rozhodli, že se 3D pro jejich vyprávěčský styl hodí a zesiluje zážitek. Konverzi dostala na starost společnost Stereo D, která konvertovala Jurský Park, Titanic nebo Avengers. Režisér se na konverzi osobně podílí.
Režisérova verze příběhu nezní moc věrohodně, protože obvykle, když studio chystá do kin 3D film, chlubí se tím, kudy chodí. Proč marketingový tahák odhalovat až teď? Waughn tvrdí, že nechtěl vytvářet dojem, že točí jen nablýskanou past na peníze, a proto se o 3D nemluvilo schválně, aby se diváci před premiérou mohli soustředit na film jako takový. Celá historka zní poněkud pochybně, avšak podstatné je, že se film dočká (pro mnohé zbytečné) postkonverze, díky které řada diváků možná nebude mít vůbec možnost film vidět tak, jak byl původně zamýšlený a natočený. A to je prostě škoda.
Dále pro vás máme dva nové plakáty a playlist, ve kterém najdete rozeřvaný Super Bowl spot, nejnovější trailer a další featurette ze školy filmového řízení. A pozor, i když jsme jedničku pořád ještě ani neviděli, filmaři už hovoří o tom, že mají plán na celou trilogii, a že by se v dalších dílech rádi podívali na Manhattan, do Dubaje a do Evropy.
Need for Speed: Super Bowl spot a další videa |
Zdroje: Market Saw, BOM, IMP Awards, Slashfilm, Collider