Reklama během Super Bowlu (každoročně nejsledovanější televizní události v USA) je extrémně drahá, letos stojí 30 sekund 4 miliony dolarů, a tak se Noe rozhodl vystačit s půlminutou. Během ní dali marketéři Paramountu velice jasnou zprávu, jak film chtějí prodat širokému publiku. Příběh Noeho všichni znají, stavba archy okamžitě všechno vysvětlí. Blíží se konec světa, který je vykreslen jako vizuální spektákl hodný velkého plátna. Do toho známé herecké tváře v detailu (Russell Crowe, Emma Watson), boží vůle (hořící andělé) a zkouška tradičních křesťanských hodnot, jako je milosrdenství či rodinná pospolitost. Co myslíte, udělá to na širokou veřejnost dojem? My, jakožto my - filmoví fanoušci, můžeme toliko poznamenat, že prakticky všechny uváděné záběry jsme viděli už v trailerech.
Dále pro vás máme plakát s Noem, který připomíná deštivé plakáty k Temný rytíř povstal, a několik zpráviček od režiséra Darrena Aronofskyho. Ten před časem oznámil, že se ve filmu Nick Nolte zhostí Samyazy, jednoho z padlých andělů, role, která byla dříve přisuzována Marku Margolisovi. Vznikla tak určitá debata, kdo z pánů se nakonec ve filmu objeví a v jaké roli. Teď Aronofsky uvedl na pravou míru, že Margolis z filmu v žádném případě nezmizel, akorát hraje jiného padlého anděla, Magoga. Nolteho a Margolise doplňuje v rolích digitálních obrů ještě Frank Langella (Duel Frost/Nixon), jakožto Azazel. Dále Aronofsky odhalil, že na soundtracku společně s Clintem Mansellem spolupracuje také Kronos Quartet, který pracoval s režisérem už na filmech Fontána a Rekviem za sen.
Noe: Super Bowl spot |
Zdroje: IMP Awards, Darren Aronofsky I, Darren Aronofsky II