Lovec Kraven (Kraven the Hunter) se o víkendu začal promítat teprve pátým týdnem, ale už dávno nikoho nezajímá. V žebříčku návštěvnosti skončil až na 15. místě, utržil jen pár set tisíc dolarů a multiplexy mu odebírají sály po stovkách. Velkofilm s asi stotřicetimilionovým rozpočtem utržil dohromady v kinech ani ne polovinu a nic moc navíc už nepřidá. Studio Sony se rozhodlo, že dál nebude na nic čekat, využije toho, že pár lidí ještě má v povědomí reklamní kampaň a poslalo snímek na VOD. S VPNkou už si tak můžete v případě zájmu na zahraničních online tržištích film půjčit nebo koupit.
Dost hloupou reakci měl na neúspěchy komiksových filmů studia Sony jeho šéf, Tony Vinciquerra. Ten v rozhovoru pro LA Times víceméně obvinil z neúspěchu Madam Web a Kravena novináře. Podle Vinciguerrova názoru nejsou oba snímky vůbec špatné a média se je rozhodla zničit. Prakticky v té samé větě Vinciguerra své tvrzení sám vyvrátí, když dodá, že na Venoma se chodilo slabým recenzím navzdory. To poměrně jasně dokazuje, že recenzenti nemají magickou moc – publikum jednoduše mělo zájem o Venoma, zatímco o Madam Web a Kravena skoro nikdo nestál. Rozhoně ne v té formě, v jaké studio snímky nabídlo.
Vinciquerra dále potvrzuje zvěsti, které se před časem objevily – tedy, že Sony bude muset překopat svoji komiksovou strategii. V téhle podobě prostě filmy odvozené od Spider-Mana publikum nelákají.
Těžko říct, zda by čemukoliv pomohlo, kdyby v Kravenovi byla scéna s Knullem. Ano, pro snímek se skutečně v jednu chvíli připravovala scéna, v níž by film zavítal na planetu Knulla, padoucha z filmu Venom: Poslední tanec. Odhalil to výtvarník Jules Darriulat, jenž pro danou scénu připravoval výtvarné návrhy. Ty si můžete prohlédnout dole v galerii. Jules neřekl o scéně nic bližšího a v současné podobě kosmická scéna s Knullem do poměrně přízemního snímku Lovec Kraven žádným způsobem nezapadá. Předpokládá se tedy, že mělo jít o scénu pro závěrečné titulky, která měla lákat na Venoma 3 v době, kdy oba dva filmy měly být do kin uvedeny v opačném pořadí.
Foto: Sony
Zdroje: LA Times, Jules Darriulat