Hollywood miluje příběhy z prostředí byznysu. A slavné značky táhnou. Měli jsme tu film o zrodu McDonalda, nástup bot Nike nebo třeba počátky Facebooku. A samozřejmě podobných snímků bylo násobně víc, tohle je jen špička ledovce. Do toho teď přilijí „vlastní vodu“ také dvě slavné limonády – Pepsi a Coca-Cola.
Snímek nazvaný The Cola Wars (zhruba „Válka dvou kol“) se zaměří na dobu v polovině 80. let, kdy se společnost Pepsi pokusila zaútočit na světovou jedničku, Coca-Colu. Ta se zhruba století neotřesitelně držela na celosvětovém trůnu a Pepsi to zkusila změnit, spolu s masivní kampaní, v níž nechybělo třeba ani angažmá Michaela Jacksona.
Film pro studio Sony produkuje Steven Spielberg, režíruje Judd Apatow (40 let panic, Zbouchnutá, Král Staten Islandu). Scénář napsali Jason Shuman (seriál Acapulco) a Ben Queen (Auta 2 a 3). Studiu Sony se scénář tak líbil, že jej letos na jaře koupilo za milion dolarů.
Titulní foto je ilustrační: Adam Sandler mění Coca-Colu na Pepsi ve filmu Malý Nicky - Satan Junior
Zdroj: Deadline