V noci z neděle na pondělí proběhne Super Bowl, finále amerického fotbalu. Dlouhodobě jde o zdaleka nejsledovanější televizní přenos ve Spojených státech, na který se živě dívá přes 100 milionů diváků. Za to si vysílající stanice vždy účtuje prémiovou cenu za reklamu. Letos je to za 30 vteřin dokonce už 7 milionů dolarů! Přesto se firmy předhánějí v tom, aby v reklamním bloku svůj spot měly. Pravidelně se zapojují i filmová studia, takže se dočkáváme rok co rok porce nových trailerů. Magazíny Deadline a Variety přinášejí seznam upoutávek, na něž se můžeme těšit.
Nejvíc toho ukážou Paramount Pictures, protože peníze utracená za reklamu zůstanou takříkajíc „v rodině“ - Studio i stanice CBS, která letos zápas přenáší, patří pod stejnou mateřskou společnost. Upoutávky mají předvést: Bob Marley: One Love, Imaginární přátelé (IF) a Tiché místo: První den (Super Bowl spot už je venku). Krom toho ještě máme dostat ukázky pro novinky služby Paramount+. Svůj spot mají předvést nová řada The Chi, nová řada Rodiny Stalloneových, animovaný snímek The Tiger’s Apprentice a připravovaný seriálový spin-off Ježka Sonica – Knuckles. Jeho trailer si můžete už teď pustit zde.
Největším lákadlem studia Disney bude první trailer pro Deadpoola 3. O tom, že jej z neděle na pondělí uvidíme, mluví insideři už delší dobu, teď konečně dorazí. Dokonce se špitá, že by se film mohl jmenovat Deadpool & Friend (Deadpool a kámoš) nebo by takový název přinejmenším v traileru mohl zaznít alespoň z legrace. Krom Deadpoola Disney hodlá inzerovat pixarovku V hlavě 2 a Království Planeta opic.
Studio Universal si pro nás dle holllywoodských zpravodajů nachystalo ukázky pro Kung Fu Pandu 4, katastrofickou novinku Twisters, akčňák Opičí muž (Monkey Man), animák Já, padouch 4 a další akčňák, Kaskadér (The Fall Guy). Studia Warner ani Sony reklamní čas nezakoupily, stejně tak Amazon/MGM. Nemáme žádné zprávy o tom, zda něco předvedou Lionsgate, Apple nebo Netflix.
Titulní foto: Deadpool 3