Red One: The Rock za svou vánoční akci dostal nesmyslnou výplatu

Red One: The Rock za svou vánoční akci dostal nesmyslnou výplatu | Fandíme filmu
Amazon Prime Video
Žádnému herci ještě tak vysokou částku na dřevo nikdy nevysolili.

Celý Hollywood momentálně stojí, protože filmová studia a streamovací platformy nechtějí udělat takové kroky, aby se řadoví scenáristé a řadoví herci byli schopní svojí profesí nadále důstojně uživit, aniž by žili v konstantní nejistotě, sháněli si přivýdělky a netušili, zda si budou schopní zaplatit důchod nebo poslat děti na vysokou. Rozpočty přitom rostou dál a platy pro přední hvězdy taktéž.

Hollywoodský zpravodaj Puck teď kupříkladu přinesl zprávu, podle které Dwayne Johnson dostane za vystupování ve vánoční akci Red One rovnou 50 milionů dolarů! Jednotliví herci už v historii dostali za jeden film podobné nebo i vyšší částky díky podílům ze zisku. Pokud se však bavíme o výplatě vysolené na dřevo, jde o absolutní rekord.

Dosud jej držel Will Smith se snímkem Král Richard: Zrození šampiónek, jenž za film dostal 40 milionů. Následoval Johnny Depp s 35 miliony za Piráty z Karibiku: Na vlnách podivna. Dwayne si teď výrazně polepšil nejen oproti kolegům, ale také vůči svému dosavadnímu maximu: Za snímek Jumanji: Další level dostal 23,5 milionu, stejně jako za akčňák Red Notice.

Proč Johnson dostal takhle velké peníze? Důvodů je několik. Tak především, film vzniká pro Amazon. Kdyby se točil pro nějaké klasické studio, The Rock by dostal nižší desítky milionů a příslib podílu z tržeb. Protože film vzniká primárně pro streamovací službu, budou tržby z kina výrazně nižší, nebo vůbec žádné (podle toho, zda se Amazon rozhodne snímek alespoň na chvíli uvést do kin, anebo ne). Obří výplata je tak náhražkou za „ušlý zisk“.

Amazon navíc neplatí nadstandard jen za to, že biják vyfoukl konkurenci. Tady jistě jde také o navázání partnerství s Dwaynem Johnsonem. Jeho poslední filmy možná nemají kdovíjaké recenze, ale The Rock je pořád značka. Jumanji filmy jsou regulérní hity, Red Notice je nejúspěšnější snímek Netflixu. Red One navíc nemá být pouze jeden osamocený film, ale počítá se s tím, že vzniká celá nová značka, která nabídne „nové obchodní příležitosti“. Značka má fungovat v celé řadě odvětví, nejen v tom filmovém. A Amazon je primárně internetový obchod. Provoz streamovací platformy je pro něj pouze doplňkový byznys. Pokud má Johnsonův snímek především pomoci s navýšením prodejů vánočního zboží, pak je pro firmu vyplacení pár desítek milionů navíc nejspíš směšná částka.

Foto: Red One

Zdroj: Puck

Související články

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest