Box Office: Candyman dokázal diváky nalákat na cukrátko

Box Office: Candyman dokázal diváky nalákat na cukrátko | Fandíme filmu
Universal
Nenápadný horor diváky přitáhl, i když se jinak do kina pořád chodí spíše sporadicky.

Nesporným překvapením víkendu je pokračování téměř třicet let starého slasheru Candyman režírované Niou DaCostou a produkované Jordanem Peelem. Studio Universal musí být na tvůrce hodně pyšné, protože se snímek vyšplhal až na 22,4 milionu dolarů. Rozpočet byl někde okolo 20 milionů a sám Peele držel film stranou streamovacích služeb, aby se dal nasadit mimo pandemii klasicky v kinech. Koronavirus má v Americe další vlnu, projekce jsou ale zatím otevřené. Kritici si chválí skvělou režii, která parádně mísí hororové prvky se sociálním komentářem. Taková šuškanda a sváteční víkend příští týden by mohly udržet propad ve druhém víkendu a poslat čtvrtý film série ještě k lepším číslům. Uvidíme. Pro srovnání, Smrt ve tmě 2 dosáhla na 24 milionů dolarů teprve tenhle víkend, což byl třetí týden promítání. Jednička ale debutovala s 26 mega už za první víkend a nakonec utržila z Ameriky 89 milionů. (Celosvětově má Smrt ve tmě 2 35 milionů).

Na druhé místo musel poodstoupit Free Guy, ale s předpokládaným třicetiprocentním úbytkem diváků jde opět o skvělý výsledek. Ve třetím víkendu má akční videoherní snímek 13 milionů, což ho posílá k 79 mega v Americe a 179 milionům globálně. Nově debutoval v Číně se solidními 23,5 milionu. Tlapková patrola ve filmu, spadla o 61 %, ale i tak to stačilo s 6 miliony na třetí příčku. Mimochodem, film je zadarmo pro předplatitele Paramount+ a nehraje se v síti kin Regal, přesto doručuje tahle čísla. Celosvětový úhrn činí 61 milionů. Expedice: Džungle je v pátém víkendu na 4,6 milionu a sedí těsně pod stovkou z Ameriky na 99,7 milionech. Film sto milionů prolomí následující dny, i tak je ale jisté, že by bez streamingu na Disney+ dosáhl tohohle čísla rychleji. Stovka za nějakých 33 dnů je určitě rychlejší než stovka pro Rampage Ničitelé, kde Dwayne Johnson musel čekat 105 dní. Na druhou stranu to ale není rychlost, jakou má třeba série Jumanji, kde Johnson a spol. seděli na sto milionech po 10 dnech promítání.

Zdroj: Forbes, Deadline

Související články

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest