Bondovka Není čas zemřít (No Time to Die) před nedávnem schytala další direkt, když byla opět odložena. Rozlučka Daniela Craiga musela kvůli koronaviré pandemii vyklidit i dubnový slot a byla přesunuta na říjen 2021. Ani tak nemá nic jistého a navíc musí podstoupit drobné přetáčky. Na vině jsou moderní technologie a product placement, jelikož bondovky obecně jsou závislé na sponzoringu nejrůznějších značek a musí odkazovat na nejnovější vychytávky. Není proto možné, aby byl ve filmu kupříkladu zastaralý model mobilního telefonu či hodinek. Reklamní partneři nalili do produkce nemalé peníze a chtějí z uvedení do kin vytřískat maximu. Z tohoto důvodu budou některé scény doladěny a digitálně upraveny. Propagace žhavých produktů neodmyslitelně k Bondovi patří, tudíž není tento krok žádným velkým překvapením.
Není pravděpodobné, že by se přetáček a retuší účastnil režisér či herecké hvězdy, leč drobná komplikace to přece jenom je. Současně se nemusíte bát, že by se jakkoliv zasahovalo do příběhu samotného. De facto je pravděpodobné, že bychom v kině onen upgrade oproti "originálu" patrně ani nepostřehli. Mezi partnery, kterých se to bezprostředně týká, patří společnosti Nokia, Omega, Bollinger a Adidas. Přece jenom, čas nelze zastavit, trendy se mění, technologický pokrok chvátá mílovými kroky a bondovka Není čas zemřít měla původně spatřit světlo světa 8. listopadu 2019.
Zdroj: The Sun
Foto: Eon/MGM