Situace ještě není natolik hrozná, aby jedničkou halloweenského víkendu nebyl horor. Come Play od Focus Features ale i tak utržilo jenom 3,1 milionu dolarů z 2138 kin. Jde o první z 11 filmů, které Comcast s Universalem pošlou do kin během následujích 17 týdnů. Nejenže udrží kinosály alespoň jakžtakž otevřené, půjde i o experiment, kterým zkouší Universal nabízet film z kin hned po 17 dnech na PVOD.
Akční Pro balík prachů má ve třetím víkendu 1,3 milionu a 9,5 mega po 17 dnech promítání. Klasická neesonovka debutuje pravidelně s 11 - 14 miliony, takže uvidíme, kdy se film na tuhle metu dostane. Děda, postrach rodiny je ve čtvrtém týdnu na decentních 11 milionech s čerstvým 1 milionem dolarů. Nadpřirozené drama The Empty Man od Disneyho a 20th Century Studios má ve druhém víkendu 561 000 dolarů a celkově jenom 2,2 milionu. Tenet má v osmém víkendu 885 000 dolarů a v USA se točí okolo 54 milionů. Necelou třetinu tržeb dodaly prémiové kinosály jako IMAX a Dolby Cinema. Z mezinárodních trhů to byly 3 miliony. Což vlastně není špatné, vzhledem k tomu, kolik zemí opětovně zavírá nebo se chystá zavírat kina včetně Velké Británie, Německa a Francie. Film je i tak na globálním úhrnu 347 milionů dolarů. Což není mizerná částka, ale ke splacení nákladů ani zdaleka stačit nebude a Warner bude muset doufat v nějaký zázrak na domácím videu.
Studia se snažila o halloweenském víkendu nabídnout alespoň nějaké obnovené premiéry. V kinech je stále Hocus Pocus, který prý dostane sequel. Tento víkend to dělá 456 000 dolarů. Burtonovka Ukradené Vánoce utržila 386 000 dolarů, Příšerky s.r.o. mají 232 000 dolarů a s malinkou pauzou se vrátila Alita: Battle Angel. Bylo z toho jen 128 000 dolarů z nějakých 1000 kin. Nechyběl samozřejmě Carpenterův Halloween z roku 1978. Ten utržil z nějakých 781 projekcí 274 000 dolarů a má z USA celkově 47,4 mega. To by při započtení inflace u tržeb z původní premiéry dělalo nějakých 160 milionů dolarů.
Největším filmovým úspěchem tohoto týdne tak byl sequel Borata. Alespoň to tedy tvrdí Amazon Studios, podle kterých prý film přitáhl na internetovou platformu "desítky milionů diváků". Studio to často nedělá, že by se chlubilo úspěchem svých filmů, ale údajně zaplatilo za práva obrovské peníze (asi 80 milionů dolarů), takže není divu, že ještě víc propaguje. Velký úspěch prý zaznamenaly i doprovodné marketingové aktivity Sachy Barona Cohena přes Facebook a Twitch.