Ježek Sonic (Sonic the Hedgehog) již za dva týdny vtrhne do amerických kin (k nám dorazí o týden později), aby započal svoji pouť za finančním úspěchem. A že to bude potřeba, neboť redesign oblíbené videoherní postavičky nějakou tu kačku spolknul, tudíž studio Paramount Pictures očekává, že jim to modrý rychlík vynahradí v pokladnách kin. Při premiérovém víkendu na to bude mít čtyři dny, jelikož v pátek a v pondělí mají Američané volno (Valentýn + Presidents Day). První odhady tržeb vypadají solidně. Sonic by mohl z amerických kin údajně vytřískat něco mezi 41 a 47 miliony dolarů. Rozpočet se pohybuje kolem 95 mega, avšak zcela určitě v něm nejsou započteny náklady na propagaci. Rozjezd kolem 50 míčů by tak Paramountu vážně bodl.
Spekuluje se o tom, zda předchozí kontroverze kolem vzhledu hlavní postavičky a následný redesign filmu paradoxně nepomohou, protože projektu zajistily spoustu publicity. A jak dobře víme, i špatná reklama může znamenat v konečném účtování lepší výsledek. Jen pro srovnání se můžeme podívat na premiérový víkend podobně laděného snímku Pokémon: Detektive Pikachu. Otvírák jemně překročil hranici 54 milionů, aby pokémoní taškařice nakonec zapsala více než 430 mega z celého světa (144 míčů z USA). Sonic bude o těžce vydělané dolary amerických filmových fandů bojovat s hororovým thrillerem Fantasy Island a romancí The Photograph.
V galerii můžete očíhnout nové plakáty. A teď už si můžete pustit slíbenou upoutávku, kterou studio Paramount připravilo při příležitosti nedělního Superw Bowlu. Ten s sebou každoročně přináší celou hromadu čerstvých filmových ochutnávek a v našem souhrnném článku se dočtete, jaké všechny ukázky na vás čekají letos. Za Super Bowl videem se známými sportovci následuje celá řada dalších ukázek z filmu, tak jestli máte chuť, neváhejte a přehrávejte.