Fanoušci hollywoodských spektáklů milují upoutávky. Nejen, že často jako první poodhalují, co od netrpělivě očekávaných velkofilmů vlastně můžeme očekávat, ale často jsou také samy o sobě řemeslně obdivuhodným dílkem. Existuje spousta filmů, které zavál prach, ale na vynikající trailer si vzpomenete dodnes. Pro filmové nadšence jsou tak malým svátkem specifická období, během kterých se každoročně objevuje větší množství upoutávek naráz. A jedním takovým obdobím je i Super Bowl – velkolepé finále americké fotbalové ligy.
Každoročně jde ve Spojených státech o nejsledovanější pořad roku, který si pravidelně naladí přes sto milionů diváků. Nejen kvůli gigantické sledovanosti, ale také kvůli tomu, že stále méně lidí sleduje v dnešní době živé vysílání komerčních stanic, je pochopitelné, že během zápasového programu chce inzerovat prakticky každý. Ne všichni si to přitom můžou dovolit. Cena třicetivteřinového spotu rok od roku narůstá a letos inzerenty půlminuta vyjde na 5,6 milionu dolarů! (Ještě loni to bylo „jenom“ 5,2 milionu). Právě kvůli ceně Hollywood během Super Bowlu už nenabízí takové žně jako v minulosti (loni sedm spotů), ale pořád platí, že oproti normálu je přísun upoutávek během Super Bowl víkendu zásadně zvýšený. Na jaké ukázky se tedy můžeme ode dneška do pondělí těšit?
Jako vždy platí, že definitivní odpověď budeme znát až v pondělí, ale díky interním kontaktům velkých hollywoodských zpravodajů a analýze trailerových specialistů máme poměrně slušnou předpověď. Téměř jednoznačné je, že studio Warner Bros. Super Bowl vynechá, stejně jako v předchozích 14 letech. Dle dostupných informací by letošní ročník mělo zcela vynechat také studio Sony. Kdo naopak chybět nebude?