Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu

Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 6 obrázků
Lego hledí do budoucnosti a vedle návratu do kin by mohlo promluvit také do války streamovacích služeb.

Filmy pod značkou Lego dosud posílalo do světa studio Warner. První Lego příběh byl v roce 2014 vynášený kritiky do nebes a měl skoro půlmiliardové tržby. Přípravy pokračování se protáhly, a tak v roce 2017 dorazil Lego Batman film. Ten byl stále dost chválený, ale tržby už pomalu začínaly klesat. Určitě šlo stále o úspěch, ale už ne o výrazný. V tom samém roce ale šel do kin také Lego Ninjago film a ten už pohořel. Snímek v kinech prošuměl, zájem byl minimální, recenze slabé a tržby mizerné. Čistě po promítání v kinech byl snímek zřejmě ztrátový. A i když je možné, že se zaplatil na domácím videu a prodejem souvisejících stavebnic, sestupná trajektorie byla varovným znamením. Definitivní červené světlo se rozsvítilo letos na jaře, kdy měl Lego příběh 2 opět velice slušné recenze, ale tržby v kinech nebyly o moc lepší než u Ninjaga a film hodně rychle zavál prach.

Letos na podzim společnosti Lego vypršela dosavadní dohoda se studiem Warner Bros., které mu filmu vydávalo a dle The Hollywood Reporteru od té doby Lego intenzivně zvažuje, jakým směrem se vydá dál. Už po neúspěchu Lego příběhu 2 údajně dánský hračkářský gigant začal o svém partnerství s Warnerem pochybovat. V posledním roce měla o Lego projevit zájem celá řada filmových studií, avšak v tuhle chvíli by hlavním adeptem na spolupráci mělo být studio Universal. To má s animovanými filmy pro děti bohaté zkušenosti, když má pod svými křídly studia DreamWorks Animation (Shrek, Jak vycvičit draka) a Illumination (Já, padouch, Tajný život mazlíčků). Universal navíc chybí větší množství populárních značek (krom zmíněných animovaných sérií má vlastně jen Jurský svět a Rychle a zběsile) a Lego by mělo hrát roli také v momentě, kdy studio bude potřebovat větší množství obsahu pro svou chystanou streamovací službu Peacock.

I když značka Lego podle všeho změní studia, producentem by i nadále měl zůstat Dan Lin a jeho produkční společnost. Otázka je, zda pod novým studiem může podat nějak výrazně jiné kasovní výkony než pod Warnerem. Je docela dobře možné, že diváci zkrátka ukojili zvědavost a opakovaně už je koncept filmu poskládaného z kostiček příliš neoslovuje.

Zdroj: THR

Galerie: 7

Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu | Fandíme filmu Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu | Fandíme filmu Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu | Fandíme filmu Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu | Fandíme filmu Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu | Fandíme filmu Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu | Fandíme filmu Lego po sérii neúspěchů na poli filmu plánuje zásadní změnu | Fandíme filmu

Související články

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest