Nedávno se objevila upoutávka na devátou epizodu Star Wars a chvíli poté bylo odhaleno, že název bude znít The Rise of Skywalker.
První poctivá ochutnávka byla nabídnuta 12. dubna a očividně se lidé nemohli dočkat, protože počet zhlédnutí překonal v prvních 24 hodinách úvodní teaser trailery na sedmou i osmou epizodou.
Konkrétně se bavíme o čísle 111 milionů zhlédnutí za první den (jde o součet z různých platforem, nejen z YouTube), což je zhruba dvojnásobek ve srovnání se Síla se probouzí a o cca 20 milionů víc než, čím se chlubí Poslední z Jediů.
Není to samozřejmě nejvyšší počet zhlédnutí, pokud jde o celý filmový svět (The Rise of Skywalker v tuhle chvíli drží 12. příčku žebříčku), ale jde o nejúspěšnější první upoutávku v případě filmů z universa Hvězdné války a to se také počítá.
Zdroj: Deadline