O odsunutí premiéry sequelu k G.I. Joe s podtitulem Odveta už jste si u nás mohli přečíst v článku z května. Studio Paramount se tehdy asi měsíc před premiérou rozhodlo k velice překvapivému kroku a odsunulo film o celých devět měsíců. Reklamní kampaň filmu v tu dobu už vrcholila a studio muselo mít pro své činy setsakramentsky dobrý důvod.
Jako oficiální vysvětlení byla podána informace, že film podstoupí konverzi do 3D a měly také proběhnout dotáčky nových scén, které by ve třetím rozměru patřičně vynikly. Režisér Jon Chu tvrdí, že o 3D se u pokračování uvažovalo od počátku, protože snímek údajně obsahuje spoustu prvků, které jsou pro třetí rozměr jako stvořené. Studio se ale nejprve zdráhalo uvolnit potřebné peníze a konečné rozhodnutí o postkonverzi a změně termínu přišlo na poslední chvíli - po úspěchu dalších 3D filmů mimo území USA.
Nakonec se ukázalo, že se možná nedotáčely jen scény určené pro 3D. Testovací projekce, které studio uspořádalo, nesklidily u diváků moc velký úspěch. Většina účastníků film označilo za průměrný až špatný a jediné části, které stály za zmínku, se údajně objevily už v trailerech. Další výtky se týkaly nízkého počtu scén s Channingem Tatumem. Ten se v Hollywoodu stává čím dál víc žádanějším zbožím a poslední tři filmy, ve kterých se objevil, byly velkými finančními úspěchy. Jeho postava se ale v druhém díle G.I. Joe ukázala jen na úplném začátku a její vztah s postavou Dwayna Johnsona nedostal zdaleka tolik prostoru, kolik by si testovací publikum přálo. A na základě toho se tvůrci rozhodli na týden vrátit na plac a přitočit s Tatumem nové scény.
Těžko říct, jestli filmu odklady finančně uškodí, nebo mu naopak pomůže uvedení do kin ve 3D. Postkonverze a opětovné rozjetí marketingové kampaně bude studio stát miliony a miliony dolarů navíc. Paramount si ale myslí, že neustále se rozrůstající síť 3D kin především v Rusku a Číně dokáže filmu finančně dostatečně pomoct. Jestli se jim investice vyplatí, nebo bude z G.I. Joe: Odplata propadák, uvidíme v březnu příštího roku.