Jeden čas jednu hororovou klasiku za druhou oživovala produkční společnost Platinum Dunes Michaela Baye. Teď to vypadá, že by se o něco podobného mohl pokusit nízkorozpočtový Blumhouse, který se právě na hororech vyprofiloval. Prozatím Blumhouse spoléhal hlavně na vlastní značky, ale spolu s Halloweenem si poprvé sáhl na klasiku a byl z toho úspěch. Novináři v rozhovorech i fanoušci na Twitteru už se šéfa studia, Jasona Bluma, několikrát ptali na to, jestli by se chtěl pustit i do dalších úspěšných značek.
Konkrétně dotazy padaly na Hellraisera, Tajemství loňského léta a Vřískot. I v nejnovějším rozhovoru Blum připustil, že o známých sériích vedl jednání (konkrétně o Hellraiserovi a Vřískotu), nicméně situace se prozatím nikam dál neposunula. Ale studio se rozhodně snaží najít cestu, jak se k dalším zajímavým značkám dostat a Jason je jim zcela otevřený. V minulosti nicméně vysvětlil, že se získáváním práv není snadný proces. Třeba u Halloweenu to trvalo asi pět let...
V nejbližší době tedy v podání Blumhousu žádnou další klasiku nejspíš neuvidíme, ale pokud studio bude mít jen trochu příležitost, tak do další značky zaklesne s chutí pařáty a už nepustí!
Zdroje: Cinemablend, Jason Blum I, II, Forbes