AKTUALIZACE: Podle posledních informací to vypadá, že Disney přinese ukázky z Avengers 4 a Toy Story 4 (tady je teaser) a tím to zhasne. The Rock potvrdil, že po prvním traileru dorazí ještě nový minutový spot k Hobbsovi a Shawovi. Jinak platí to, co jsme uvedli v původním článku. Každopádně, spoty z předzápasového programu mohou teoreticky dorazit ještě dnes, samotný superbowlový zápas začíná až po půlnoci (středoevropského času), tak buď můžete ponocovat, nebo se zítra ráno stavte u nás, budeme vám všechny uvolněné ochutnávky postupně servírovat.
Původní článek z 28.1.: Každý rok má několik období, která přinášejí zvýšenou kadenci trailerů na očekávané filmy. Několik jich pravidelně odhalí Comic-Con v San Diegu, přelom listopadu a prosince přináší zvýšenou nadílku ukázek, které hollywoodská studia uvolní do kin spolu s vánočními hity. A pak je tu Super Bowl. Velké finále amerického fotbalu je zdaleka nejsledovanějším pořadem v USA, takže jde o ideální příležitost k propagaci. Reklamní čas během Super Bowlu je extrémně drahý, proto studia obvykle vysílají třicetivteřinové spoty a zároveň třeba zveřejní plnohodnotný trailer online a ve spotu na něj odkážou. Tak či tak, na co se letos můžeme těšit?
Disney má zakoupených několik slotů, ale nemá v plánu propagovat Star Wars, na ty přijde čas až později. Prakticky jistý je spot pro Avengers: Endgame a studio podle všeho koupilo přinejmenším jeden další spot. Čekat můžeme Aladina, Toy Story 4, Dumba nebo Captain Marvel.
Studio Universal koupilo minimálně jeden slot. The Rock potvrdil, že uvidíme první ochutnávku Hobbse a Shawa, potenciálně rovnou celý trailer, jako to série Rychle a zběsile už v minulosti praktikovala. Pokud Universal koupil další slot, nejspíš se dočkáme spotu pro Happy Death Day 2U nebo Us Jordana Peela.
Paramount má koupený slot v předzápasovém programu a zdá se, že v něm bude propagovat animák Wonder Park. Pokud má studio koupený slot také přímo při zápase, dočkáme se Řbitova zviřátek nebo Rocket Mana.
U Foxu je situace nejasná, vzhledem k probíhajícímu sloučení s Disneym. Pokud by studio slot mělo zakoupený, nejspíš by propagovalo Alitu.
Lionsgate je pravidelným účastníkem, který nakupuje levnější čas v předzápasovém programu. Můžeme doufat v ochutnávku z Johna Wicka 3 nebo Hellboye.
Netflix už je také na Super Bowlu pravidelným účastníkem, nicméně co předvede, je ve hvězdách. Všichni jsou zvědaví, zda se vytasí znovu s premiérou celého filmu, podobně jako loni, když během zápasu Netflix oznámil Cloverfield Paradox a hned po utkání byl film k dispozici k přehrání.
V případě Warneru a Sony zpravodaj Deadline potvrdil, že obě studia Super Bowl vynechají.
Zdroje: Deadline, Trailer-Track