První teaser trailer k Avengers: Endgame si odbyl premiéru v pátek a o víkendu se mu podařilo zlomit rekord v počtu přehrání za prvních 24 hodin, když zaznamenal 289 milionů přehrání. To je skoro o 60 milionů přehrání víc, než měl dosavadní nejpřehrávanější trailer – ten k Avengers: Infinity War (230 milionů přehrání). Disney tak opět potvrzuje, že reklamní kampaně mu prostě jdou, když má v top dvacítce celkem 15 trailerů. Naposledy se tam umístil Lví král.
Mimochodem: Číslo překvapilo i Scarlett Johansson, která v rozhovoru uvedla, že je ohromena a přiznala, že ani ona neznala až do uvedení traileru název filmu.
Kdo ví, zda by Endgame neměla přehrání ještě víc, kdyby film vlastnil svou vlastní internetovou adresu. Jistý Guy Inchair se na Twitteru přiznal, že vlastní adresy AvengersEndgame.com a AvengersEndgameMovie.com. Obě dvě adresy v tuhle chvíli vedou na stránky snímku Once Upon a Deadpool a Inchair tvrdí, že je ochotný přenechat stránky Disneymu, pokud dostane lístky na celosvětovou premiéru Avengers: Endgame.
Co úspěch traileru vypovídá o komerčním potenciálu filmu? Server CNBC mluvil s několika analytiky a filmovými profesory, podle kterých traileru pomohlo tajnůstkářství Marvelu, které vedlo ke zvýšenému přirozenému zájmu na sociálních sítích. K tomu hraje roli také provázání s dalšími Marvel sériemi. Pokud se tak dá vycházet ze současného zájmu, výsledků Infinity War a filmového kalendáře (Endgame bude mít zhruba měsíc v kinech jen minimální konkurenci), analytici předpokládají, že by Avengers 4 neměli mít problém celosvětově v pokladnách opět pokořit dvě miliardy dolarů, podobně jako letos Avengers 3 či před několika lety Star Wars: Síla se probouzí.
Na závěr fanouškovské video, které kombinuje Endgame teaser se záběry z předcházejících filmů:
Zdroje: Erik Davis, Deadline,