Jonah Hill začínal po přelomu letopočtu v Hollywoodu jako představitel převážně vedlejších komediálních rolí, kde jsme se často měli smát jenom tomu, že byl obézní. Se snímky jako Superbad sice přišla daleko větší sláva a širší prostor, ale i tak byl Jonah za komedianta, kterého málokdo bere vážně. Svou kariéru nicméně bral vážně sám Hill. Nabízených příležitostí se nezříkal, ale velice rychle začal usilovat o to, aby mohl víc roztáhnout křídla. Přišly role, za které se mu dostalo uznání (nominace na Oscara za Moneyball a Vlka z Wall Street) a Jonah se začal zapojovat také na druhé straně kamery. U filmů jako 21 Jump Street či Sausage Party se podílel na scénáři a byl jedním z producentů, stejně jako u seriálové novinky Maniac, kterou natočil režisér příští bondovky a americká kritika ji hodnotí opravdu vysoko (běžní uživatelé Netflixu mají seriál k dispozici ode dneška).
To všechno logicky vyústilo ve snímek Mid90s, ke kterému Jonah napsal scénář a sám jej zrežíroval. O snímku říká, že je pro něj do velké míry osobní. Chtěl v něm zpracovat příběh o dospívání, o tom, jak člověk hledá svoje místo ve společnosti, jak poznává svoje přátele, svoji širší životní „rodinu“ vedle rodičů a sourozenců, se kterými bydlí. Hill udává, že scénář psal čtyři roky, vždycky chtěl být režisérem a na filmu si dal opravdu záležet, aby se za snímek mohl otočit i po letech a nestyděl se za něj. Podle ohlasů z festivalu v Torontu se zdá, že se mu to povedlo.
90. léta snímek nefetišižuje, je to prostě doba, kterou Jonah poznal jako kluk. Stejně tak by film neměl být „skejťácké porno“ - I když je zasazený do komunity skateboardistů, nemáme čekat videoklip plný oslnivých triků, ale zkrátka a dobře příběh několika mladých lidí. Hlavní postavou filmu je malý Stevie (Sunny Suljic), který žije s mámou samoživitelkou (Katherine Waterston) a bráchou, který ho mlátí (Lucas Hedges). Doma tedy žádná sláva, nicméně Stevie najde svůj druhý domov v partičce z mokré čtvrti. Spolu jezdí na prkně, dělají vylomeniny a prostě dospívají. Krom pozitivních recenzí se snímek může pochlubit i vydařeným trailerem, který slibuje silnou atmosféru, přirozené herce a zajímavý vizuál, kterého Hill dosáhl natáčením na 16mm kameru v poměru stran 4:3. Hudbu připravili Trent Reznor a Atticus Ross, takže ať už je ten film tady!