Komiksová divize studia Warner má delší dobu vážný problém se svým veřejným obrazem. Povedlo se jí natočit několik slabších filmů v řadě a často na veřejnost unikají informace o projektech v těch nejranějších fázích vývoje. A to je samozřejmě problém. V Hollywoodu dochází k ohromnému množství schůzek a jednání, každý má vlastní návrh a nápad. Některé tyhle prvotní zárodky čeká rychlé zpracování, jiné se zdrží ve vývoji třeba i na desítky let a spousta z nich se nedostane k realizaci nikdy nebo se během příprav minimálně změní k nepoznání. To je naprosto normální součást tvůrčího/obchodního procesu.
Jenže komiksové filmy jsou pod obrovským drobnohledem a po zprávách o nich je obrovský hlad. Zatímco návrhy rodinných dramat a teenagerských komedií zůstávají před veřejností utajeny, sebemenší zmínka o potenciálním komiksovém projektu se okamžitě dostane ven. A když se projekt nehýbe vpřed (nebo někdo ze zúčastněných tvůrců dokonce v pozdějším rozhovoru připustí, že je mrtvý), nevypadá to navenek opticky dobře, i když se vlastně nic zásadního neděje. U DC je kadence nápadů opravdu výrazná, neustále se hledá nějaká schůdná cesta kupředu, a tak je veřejný obraz o to horší.
A možná je v tomhle případě skutečně horší i realita. Renomovaný filmový zpravodaj Hollywood Reporter po schválení mnohamiliardového (85,4) odprodeje Warneru společnosti AT&T vydal velký pohled do zákulisí DC Films, které několik měsíců vede nový šéf Walter Hamada a podle všeho uklízí, kde se dá. Hamada podědil rozvrácený plán premiér a podle interních informací poslední měsíce tráví tím, že prochází poctivě projekt po projektu. Hollywood Reporter svůj zdroj cituje: „Čekala na něj hora hnoje, kterou se teď snaží vykydat“.
Dosavadní plány DC Films potřebovaly restart a přesně to Hamada dělá. Některé projekty nechal bez milosti utratit, jiné naopak popostrčil kupředu. Hlídá si jak ty největší hrdinské hvězdy svojí stáje, tak zajímavé projekty s méně známými postavami, které by mohly udělat nečekaně díru do světa. Hamada je proti scenáristickým týmům, jaké můžeme vidět třeba u hračkářských filmů společnosti Hasbro, u monster filmů společnosti Universal či katastrofických kaiju filmů studia Legendary. Walter tenhle přístup neschvaluje a má raději, když za každým projektem stojí konkrétní tvůrčí osobnost.
Nový šéf DC rozhodně má v hlavě dlouhodobý plán toho, kam chce značku posouvat, ale je proti tomu, aby se filmy oznamovaly s velkým předstihem, jako se to stalo po Muži z oceli, kdy studio oznámilo několik filmů naráz a nakonec se polovina z nich nikdy nerealizovala, nebo minimálně ne v takovém termínu/podobě, v jaké jsme je původně měli dostat. Místo toho se půjde hezky projekt po projektu, přičemž v současnosti jsou v přípravě následující: