Zájem o Black Panthera je obrovský. Server na předprodej vstupenek Fandango hlásí, že jde o nejprodávanější superhrdinský film v předprodeji, přičemž donedávna tenhle titul držel snímek Batman v Superman. Už při zahájení předprodeje snímek předběhl v počtu prodaných lístků za úvodní den Captaina Ameriku: Občanskou válku a nějakou dobu Black Panther drží také rekord v počtu předem prodaných vstupenek za jeden den. Do premiéry přitom zbývají ještě dva týdny.
Kasovní analytici předpovídají, že by snímek během úvodního víkendu měl utržit v USA kolem 120 milionů dolarů, během prodlouženého víkendu až 150 milionů dolarů. Dosavadní rekord drží za prázdninový únorový víkend Deadpool, který předloni nastřádal za čtyři dny do kasičky 152,1 milionu dolarů. V rámci Marvelu drží mezi úvodními sólovkami rekord za první víkend Spider-Man: Homecoming, který utržil 117 milionů dolarů.
Velký zájem o Black Panthera ilustruje i nebývalá aktivita na sociálních sítích, která brutálně narostla po tom, co si film odbyl slavnostní premiéru a novináři směli zveřejnit svoje první dojmy. #BlackPanther se před premiérou objevil na Twitteru v průměru 7tisíckrát za den, po premiéře 324tisíckrát za den. Oficiální profily filmu na Twitteru, Facebooku a Instagramu zaznamenaly asi desetinásobný nárůst oproti průměru a film vede v rámci Marvelu i v celkovém počtu zmínek na sociálních sítích. Analytická společnost RelishMix udává, že Black Panther má v současnosti 741 milionů zmínek, zatímco Guardians of the Galaxy 2 měli před premiérou 607 milionů zmínek, Captain America: Cvili War 599 milionů zmínek a Thor: Ragnarok 560 milionů zmínek.
Podle průzkumu veřejného mínění se diváci těší hlavně na nový typ superhrdinského filmu, na Pantherovo pozitivní poselství, na komando ženských válečnic Dora Milaje a na padoucha v podání Michaela B. Jordana.
Ne všichni diváci však vyhlížejí snímek s nadšením. Internet, jak dobře známo, je plný také iracionální nenávisti, která před pár dny vyhřezla na povrch ve skutečně kuriózní podobě. Nenávistná skupina Down With Disney's Treatment of Franchises and its Fanboys, která tvrdí, že je zodpovědná za nízké uživatelské hodnocení Star Wars VIII na Rotten Tomatoes si založila na Facebooku novou událost. Ta se jmenuje Give Black Panther a Rotten Audience Score on Rotten Tomatoes. Cílem akce má být další umělé snížení uživatelského skóre na Rotten Tomatoes a šíření spoilerů mezi fanoušky Marvelu, aby si film neužili. Podobnou taktiku chce skupina implementovat i pro další marvelovky v kalendáři. Proč?
Údajně kvůli tomu, že Disney manipuluje veřejným míněním, vytváří falešné negativní zprávy o DC filmech a platí kritkům, aby dobře hodnotili jeho filmy a kritizovali ty od DC. Takže je čas na zaslouženou odvetu. K výzvě se zatím připojilo zhruba 2000 lidí. Co dodat. Snad jen popřejme, aby zúčastněným jedincům pomohla tahle svérázná akce najít klid, který hledají.