Když bylo před časem potvrzeno, že se skutečně dočkáme Kick-Ass 2, malinko jsem si posteskl nad tím, že se režie chopí málo prověřený Jeff Wadlow. Začíná to ale vypadat, že by Wadlow nemusel být až tak špatnou volbou. Mark Millar (autor předlohy) nás nedávno ujistil, že producent (a režisér jedničky) Matthew Vaughn Jeffovi bezmezně věří. Přesvědčil ho především zdařilým scénářem na nerealizovanou komiksovku Bloodshot. Sám Wadlow pak v rozhovoru ukázal, že ví co dělá, když uvedl, že oproti komiksové předloze musel do scénáře zapracovat daleko víc emocí a daleko víc Hit-Girl, což jsou přesně ty elementy, které fungovaly v prvním filmu - i tehdy Vaughn dal Millarově (emocionálně poněkud povrchní) předloze srdce a maximálně vytěžil postavu Hit-Girl.
Ta ve druhém díle komiksu hraje do značné míry druhé housle, což by chtěl režisér změnit. Konkrétně ho zajímá, co se s postavou stalo, když odložila kostým a pistole, když se z ní stala „normální holka“. Mark Millar dokonce tvrdí, že by Hit-Girl měl být ve filmu věnovaný hned celý třicetiminutový prolog, teprve po kterém by se začal odvíjet příběh samotného Kick-Asse. Těžko říct, jestli případný prolog bude nějak souviset s připravovaným komiksovým spin-offem s Hit-Girl v hlavní roli, to ukáže až čas. Daleko aktuálnější je nabitý program Chloe Moretz. Právě díky Kick-Ass se z ní stala vyhledávaná herečka, která by navzdory všem slibům a plánům tvůrců na natáčení vůbec nemusela mít čas. Jeff Wadlow prý teprve patnáctileté Chloe ukazoval scénář a ta z něj měla být nadšená, ale to nic nemění na tom, že závazky jsou závazky a smlouvu s produkcí Kick-Ass 2 herečka prozatím podepsanou nemá.
Jako takovou pikantní informaci na závěr pro vás máme Millarovo tvrzení, že podobně jako jednička nebude ani dvojka nijak výrazně slevovat z brutality komiksové předlohy. Posledně vyvolávala vášně jedenáctiletá holčička, která mluví jako dlaždič a porcuje své nepřátele na kusy, tentokrát bychom se měli dočkat řezání psích hlav nebo hromadného znásilnění skupinou dětských super-zločinců. Uvidíme, jak se prudérní část filmové obce popasuje s takhle silnou kávou.
Zdroje: Digital Spy, CBM