Zatímco některé filmy se skrz reklamní kampaň horko těžko prokousají, pro Deadpoola je očividnou kratochvílí a pro jeho příznivce také, protože prakticky každý další marketingový příspěvek je znovu a znovu kreativní legráckou, novým pokusem o to nejen nalákat do kina, ale i pobavit – hned teď a tady. Před (zatím ještě hodně vzdálenou) premiérou dvojky žhaví Deadpool svoje propagační obvody hostováním v magazínu Good Housekeeping, tedy „Dobré hospodaření“.
Uvedené je žertovným slovem šéfredaktorky, která píše, že v časopise vůbec nevěděli, kdo Deadpool je. Jeho vytrvalost na ně však udělala dojem a dále už jeho „vášeň“ nemohli ignorovat. Domluvili se s ním, že když přestane redaktorům doma nechávat balíčky a nebude se přibližovat ke kancelářím redakce, dovolí Good Housekeeping žoldákovi s proříznutou pusou hostovat v jednom čísle
Deadpool odepsal, že po letech mailů a poštovních holubů se konečně dočkal splnění svého snu, i když zjistil, že se jeho představa o „sváteční fašírce“ od té redakční trošku liší. V magazínu najdete Deadpoolův dopis, jeho návod na porcování krocana a jeho recept na cukroví.
Jako Deadpool se vrací Ryan Reynolds, dále hrají Josh Brolin, Morena Baccarin, T.J. Miller, Brianna Hildebrand, Stefan Kapacic, Leslie Uggama, Karan Soni, Zazie Beetz, Jack Kesy a Shioli Kutsuna. Režíruje David Leitch podle scénáře Rhetta Reese, Paula Wernicka a Drew Goddarda. Datum české premiéry je stanoveno na 28.6. 2018, datum slovenské na 31.5. 2018.
Zdroje: Good Housekeeping