Zní to jako ambiciózní plán. Na jednu stranu je pravda, že už si Marvel udělal jméno, momentálně je na vrcholu a zdá se, že od něj diváci s chutí slupnou cokoliv, co jim naservíruje. Na druhou stranu neustále hrozí, že se zájem publika dříve či později vyčerpá (zvlášť, když množství Marvel obsahu narůstá – jen v roce 2021 dorazí čtyři filmy a tři minisérie) a také o jeho přízeň studio musí bojovat se stále méně a méně známými postavami. Už když Marvel začínal, působily hrdinové jako Iron Man nebo Thor jako druhořadí a poněkud obskurní. A teď se studio musí pokusit získat diváky pro Eternals či Shang-Chiho (na druhou stranu je pravda, Strážci Galaxie byli také hodně zvláštní a ty se prodat podařilo).
Marvel ale ambiciózní být musí. Značka je součástí korporátu Disney, který nepřipustí nic jiného, než poctivé dojení, dokud je kravka ještě hezky tučná a nosná. A pokud tým řídící Marvel chce nadále udržet zájem publika (a vlastně také pro sebe připravit nějakou kreativní výzvu), nelze jinak než snít velké sny a pokoušet se je naplnit. Jestli se to povede i napodruhé, si řekneme za deset let.