Komentáře 44

Myšule | Fandíme filmu
Myšule | 2018-04-02 18:44:04 | 0 0
Tohle stačilo vidět 1X a i tak jsem to měla problém dokoukat, což se mi málokdy stává. CGI horší než ve starém JP, většina postav nesympatická (vévodí protivná anemická ošklivka, co pobíhá v podpatcích i po džungli).
Všechno, co fungovalo v originálním JP, tady nefunguje i přes značné vykrádání (jo, ono se tomu dneska říká "pocta"), děj nemá žádnou logiku ani v rámci sci-fi žánru (indominus neumí s nikým komunikovat, bo vyrostl v izolaci, ale vzápěti si pokecá s raptory, bo má i raptoří DNA. Má i DNA sépie, aby se mohl zneviditelnit. Jo, to má logiku, mít neviditelného dinosaura jako atrakci. :D )
Nečekala jsem od toho nic extra, ale tohle je fakt trapné parazitování na nedostižném originálu.
crosshairs | Fandíme filmu
crosshairs | 2015-10-06 19:28:24 | 0 0
boží film
Matt | Fandíme filmu
Matt | 2015-06-22 09:46:12 | 0 0
Suhlasim s nazorom Anarvina. Na prvykrat som sa bavil, ale nikdy som sa do filmu nedokazal ponorit naplno. Nikdy som nemal pocit, ze ide o nieco viac ako pokracovanie, ktore je len variaciou na jednotku a tvorcovia si odskrtavaju povinne polozky. Z toho pohladu paradoxne viac ocenujem druhy diel, ktory bol dejovo odlisny, hoci stvorka je predsa len lepsi film. Ked akceptujem styl tvorcov, mozno sa na druhykrat budem bavit viac.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-06-20 22:59:21 | 0 0
tak jsem si právě z nostalgie pustil JP a řeknu vám že jsem se cejtil stejně jako tehdá v kině když jsem na tom byl byl 22 lety...stejný pocit prostě JS nevyvolal, těším se ale na druhou projekci JS
Lionheart | Fandíme filmu
Lionheart | 2015-06-19 10:45:34 | 0 0
bSaR: Souhlas, v takovém typu filmu pro pindíky není moc místo, nesnaží se to být dokument. Navíc, co když měl T-Rex penis jako třeba dnešní kačer (však ptáci vznikli z dinosaurů, jak vtipně naznačuje úvod filmu s ptačí nohou) - vystřelovací vývrtkový penis... to by bylo řádně nechutné na velkém plátně :D
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2015-06-19 08:27:34 | 0 0
Transformers suck - Však taky chovají pouze samice ;-) A celkově chápu ty názory, kterým tam chybí pindíci, ukousnuté končetiny apod., ale tahle série je a vždycky byla především pro děti, a pro dospělé, které film pomocí kouzelného proutku dokázal vrátit do dětství a užívat si to dobrodružství a úžas. Jestliže v tom někdo hledá cokoliv jiného, samozřejmě bude zklamaný . .. .
Transformers_sucks | Fandíme filmu
Transformers_sucks | 2015-06-18 23:16:51 | 0 0
Anarvin| Prečo v tom filmu nie je tiež ukázané samčie libido? Veď T-rex ho musel mať aspoň dva metre veľkého.Akože kam ho schoval? Keby ho mal priviazaného o nohu,bol by som býval si toho všimol,no nič také som nepostrehol.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-06-18 18:03:57 | 0 0
Vaughn je borec
Lionheart | Fandíme filmu
Lionheart | 2015-06-18 17:59:31 | 0 0
Tak Amíci jsou občas celkem puritáni :D Nemile mě překvapilo, když jsem zjistil, že existuje verze Kingsman, kde je vystřižena závěrečná scéna se švédskou princeznou a dokonce je odstraněna i část dialogu s Eggsym, kdy mu je právě navrženo, co by s ní měl provádět. A přitom všechno násilí i "slavnostní ohňostroje" jsou zachovány.
Já si na nadávky ve filmu nepotrpím (ikdyž chápu, že když vás honí dinosaurus, tak asi nebudete používat vybraná slova), a u některých hrdinů typu John McClane to vyloženě sedí a bez nich by to nebylo ono. Ale u Jurského parku (abych se vrátil zpět k tématu) mi nadávky nechyběly a sexuální scény už vůbec ne - This isn't that kind of movie :) .
Líbilo se mi, jak Vaughn v X-Men: First Class využil limit jednoho "F-word" v rámci ratingu a vložil jej do úst Wolverina, a tím ho neskutečně prodal.
Nadávky jsou koření, kterým se má šetřit, ale faktem je, že by to mohli trochu srovnat se zobrazovaným násilím, je to zbytečně nevyrovnané... ale to tu nevyřešíme :)
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2015-06-18 15:13:56 | 0 0
problém je že ve většině případů tam klidně může být krev a rozežraní lidé a bude vše v pohodě, ale jakmile tam někdo řekne motherfucker už to musí být pro dospělé...
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2015-06-18 12:46:42 | 0 0
Lionheart - Studio by hlavně film jako eRko nikdy neschválilo, z ekonomického hlediska by to nebylo rozumné.
Lionheart | Fandíme filmu
Lionheart | 2015-06-18 12:26:13 | 0 0
Emma&Ratemus: souhlasím spíše s Ratemusem, že tam evidentně byla sežrána a zamáčknuta spousta lidí, ale nebylo to vyloženě explicitně ukázáno. Právě se mi líbilo, že to pěkně skrývali (tak aby děti, resp. rodiče, nemohly být přespříliš pohoršeny - na našem promítání bylo celkem dost malých dětí, které v průběhu končily přitulené k rodičům, ale nikdo neodcházel :) ). Já osobně nepotřebuji žádné explicitní násilí, od toho mám představivost, viděl jsem pěkné hnusy i naživo (na medicíně) a myslím si, že na ty děti to bylo dost drsné a že to bylo dostatečně drsné i pro dospělé. Původní díly si mohly dovolit ukázat semtam nějakou nechutnost (třeba ta Rayova ruka), ale zas kdyby to udělali tady (trochu jsem to čekal u scény v laboratoři, že ukousnou na kameru d'Onofriovi ruku :D ), tak by to už přehnali v rámci ratingu. Protože ve starých dílech bylo těch mrtvých výrazně méně (a často si to zasloužili, protože se na tom parku podíleli), tady už jen to, že tam musely zemřít stovky lidí (ikdyž je vyloženě nevidíme), tak je samo o sobě nechutné. Kdyby tam dali ještě nějakou scénu vyloženě gore, tak by jim to už asi cenzoři nepovolili... ale nevím, nevidím do toho.
Myslím, že kdyby to bylo Rko, tak by to mohli celé pokazit, já chtěl od tohoto filmu návrat do dětství, dobrodružství, úžas, nadšení, napětí, strach, pobavení... a semtam nějaká ta krev... a to jsem dostal a jsem za to moc rád.
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2015-06-18 11:52:18 | 0 0
Emma: cituji jeden komentář k JW na csfd kterej mě fakt pobavil
-přesně! já chci taky nějaký adult dinosauří film! už běžte do hajzlu s kýblem kečupu na skle! mě to nestačí! a rozhodně chci vidět souložit dva tyranosaury! už mám plné zuby těch rozněžněných záběrů na šťastné děcka v disneylandu! chci vidět jak brontosaurus vysere pořádné hovno a druhý brontosaurus na tom uklouzne! chci konečně nějaký real adult dino movie!

fakt legrace :-D no já byl v kině na předpremieře a tam nebyly žádný děti takže jsem neviděl žádný vystrašený lidi nebo lidi co by řikali to už je trochu moc spíš tam byli lidi co se chytali za vlasy a řikali ,, to už snad ani ne,, nebo ,,to si dělají srandu,, takže asi tak....jako násilí tam bylo ale jak jsem řekl, např. ty pterodaktilové vždy jen někoho klovly, zvedli ze země, ale nikde nešlo vidět jak někoho vyloženě zabijou, to jak asi tři minuty dobejvali tu ženskou kterou nakonec i s ptákem sežral mosasaurus, mohli trochu více rozvést do detailů, tam nekápla ani kapka krve......ale určitě tam toho bylo dost té brutality, ale jak pro koho

bSaR: no jo vidíš...těším se na diskuzi o Ant manovi...
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-06-18 11:16:43 | 0 0
Ratemus: To cítíš špatně :-). Mě jen hlava nebere, jak si můžeš ty brutální scény nepamatovat. Úplně mi přijde, jak když jsi byl na nějaké cenzurované verzi, nebo nám omylem pustili nějakou "Erkovou", kde Indominus žral chudáka dělníka i vojáka přímo na kameru a Pterodaktylové poletovali po parku se zkrvavenejma děckama v pařátech :-D. A určitě jsem neměla vidiny, protože kvůli tomu právě odcházeli ty lidi z kina a v celém sále to docela ohromeně šumělo a šuškalo se, jak si neberou servítky a že to trochu přehánějí (což bylo vlastně hrozně vtipné, protože kromě té rodinky co odešla, kde se klučina fakt bál, ostatní děti byly v poho a rencali jejich dospělé doprovody-přesně jak ve filmu říkali, že z Idnominuse nebudou spát hlavně rodiče :-D).

Daniel: Ale tak to víš, já se neptala, protože beru jako danný fakt to, co zaznělo ve filmu (že si ho "vykousl" nikoliv urval) a nevidím důvod nad tím spekulovat, protože k tomu nemáme dost informací. Ono totiž tvrdit na 100%, že žádnej geneticky upravenej dinosaur (kterej v sobě klidně kromě DNA sepie a žáby může mít i kus kočičí, aby měl ohebné kosti, nebo ježčí, aby se uměl stočit do klubíčka) prostě nemůže kousnout sám sebe, je jako být přesvědčen o tom, že na Enterprise se musí určitě hrozně blbě měnit motorovej olej v gondolách :-).
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2015-06-18 11:14:07 | 0 0
No, ale podívejte na to přátelé. Opravdu vydatná diskuze, plná zajímavých názorů, postojů a postřehů a to se nebavíme o super-hrdinech, ani o robotech :-)