Komentáře 205

Edds | Fandíme filmu
Edds | 2015-05-11 20:21:45 | 0 0
ako tolko o Furym viem ze je v podstate na volnej nohe... pamätam si na tu konverzaciu s Tonym, ktory mu ochotne pripomenul ze uz nie je jeho riaditel :D ale co presne "na pozadi" robi som asi nezachytil... ale dik, staci aj take info
uvidim co s Agentmi, mozno ked bude cas tak to zbucham za par noci ako mam vo zvyku ja pozerat serialy :D
dik za info boys
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-05-11 19:44:19 | 0 0
Edds: první polovina první řady Agentů nestojí za nic potom se to láme a stává se z toho výbornej seriál, no a druhá řada je perfektní, doporučuju nakoukat....
Matt | Fandíme filmu
Matt | 2015-05-11 18:57:28 | 0 0
Edds: Dufam ze sa nemylim, pretoze nemam ani zdaleka podchytene vsetko. Zezlo malo byt vo vlastnictve Shieldu, ale po tom co ich infikovala Hydra, o neho prisli.

SPOILER z filmu - Fury je akoby na volnej nohe a ako sme mali moznost vidiet, je nejakym sposobom zaangazovany v novovytvorenej Avengers akademii ;)
Edds | Fandíme filmu
Edds | 2015-05-11 18:50:44 | 0 0
@Matt:
aha diky pekne,
spilery su v pohode, Agents of SHIELD poznam, ale nesledujem, videl som mozno polovicu prvej serie, mne stacia filmy bohate :)
Co presne riesi Fury nie som si isty ci viem. Film (ak myslis AoU) som videl ale uprimne, v 3D s titulkami a pri tom tempe akcii som bol aj celkom rad ze som zachytil podstatne body :D 2D by tomu urcite pomohlo, len som nemal na vyber a druhykrat zatial neuvazujem..

a este by si mi mohol osviezit situaciu ako sa to Lokiho zezlo vlastne dostalo tam kde sa dostalo ? je to vobec zname? uz sa v tom asi stracam co sa s tym zezlom dialo predtym resp. po Avengers
Matt | Fandíme filmu
Matt | 2015-05-11 18:25:55 | 0 0
Edds : SPOILERY z Agents of Shield, citaj na vlastne riziko

Riaditel noveho Shieldu Coulson (ktory je pre filmovy svet stale mrtvy a Shield ako taky uz nehra tak prominentnu rolu) nielenze ziskal lokaciu Lokiho zezla a cez Mariu Hill vyslal do akcie Avengerov, ale podarilo sa mu opravit aj jeden hellcarier.

Inymi slovami, Shield ako organizacia uplne nezanikla, ale je v ustrani a zrejme uz nikdy nenadobudne povodnu poziciu. Fury je teraz angazovany inde, co urcite vies, kedze si videl film, ale to neznamena ze nemoze spolupracovat s roznymi agentami byvalej organizacie
Edds | Fandíme filmu
Edds | 2015-05-11 18:04:19 | 0 0
Vedel by mi nejaky znalec objasnit aka je aktualne vo filmovom MCU situacia so SHEILDom ?
Po CA 2 bol zjavne svojim sposobom zniceny/zruseny, lenze teraz v AoU pride Furyho kavaleria s Helicarriermi a zacne nakladat ludi? Mi to pripada akoby ziadny CA 2 nebol. Co sa teda deje? Bol SHIELD restartovany ?
Dinotaurior | Fandíme filmu
Dinotaurior | 2015-05-11 17:48:30 | 0 0
Dozvěděl sem se to co sem nevěděl. A to že realizace a výběr daberu vybirájí studia Marvel a Disney. A já si myslel že česká distribuce navrhne a pošle naschválení Marvelu, ale distribuce to jen dá studiu na nadabování a pošle do kin. A to je zajmavé že nezvolili Vaculíka (asi odmítl nebo se nedohodli) a dali to Procházkovi. Ale co se týče dabingu na DVD možná se dočkáme dabingu který známe z předešlých filmu.
Dinotaurior | Fandíme filmu
Dinotaurior | 2015-05-11 15:23:18 | 0 0
Znám takové lidi co říkají že titulky sou lepší, ale když sem snima byl na Rychle a Zběsile tak si stěžovali proč tomu nedali dabing. A co sem se díval na dabingforum tak asi 5lidem se líbí změna a ostatním se nelibí a když se to lidem nelibí tak by to mohli na DVD předabovat i kdyby se nato lidé měli složit tak si myslim že nato přispějou já teda určitě stojím oto a chci to. A to že sem si v průběhu filmu v duchu přectavoval ten puvodní dabing tak my to vyznělo lépe ta postava. Neříkám že Procházka ma špatný hlas, ale hlas starka neni ani v originále tak výrazný. A když sem to viděl s titulky tak sem si konečně užil film naplno. Ale na televizi se s titulky nato dívat nechci. A když dají stejný dabing postavě co tam mluví 15s tak u hlavní postavy co tam nejvíc mluví ne. Ale stím asi už nic neuděláme a jen doufám že v dalším filmu bude normální takový který známe a sme nato zvyklí.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-05-11 10:37:55 | 0 0
Dinotaurior: No distribuce jo, ale dabingová studia asi moc ne. Dokonce si myslím, že vůbec nic, protože těm filmová atudia platí fixní částku za dabing ještě dřív, než jde film fo distribuce. A zpětně pochybuju, že jim vyplácí nějaké bonusy za to, že je úspěšný. Samozřejmě film, u kterého se předpokládá kasovní i divácký úspěch, dostává, určitě na dabing víc, než film, který se předpokládá, že na sebe tak tak vydělá, nebo na něj zajdou hlavně diváci, co je jim to fuk (viz. TW), ale celkově jde prostě o štědrost filmového studia a o to, kolik chce do dabingu investovat peněz.
A některá studia jsou prostě štědřější, než jiná (podle poslechu kvality dabingu bych řekla, že takový Marvel nebo Fox platí slušněji, než Sony nebo WB, ale možná se mýlím a jde spíš o výběr dabérů a úroveň překladatelů). Hodně to záleží i na tom, jestli vůbec přemýšlí tak jako ty "kvalitní dabing=víc peněž". Já bych s tím taky souhlasila, ale v dnešní době kdykoliv se kdekoliv objeví nějaká anketa, průzkum, nebo dotazník, zda radši dabing či titutlky, drtivá většina napíše, že titulky. A studia pak prostě logicky dojdou k názoru, že těch "pár drobných", od těch "pár dabingových zastánců" jim nezajistí dostatečnou návratnost (natož zúročení) toho, co by do kvalitního dabingu nacpaly. Zas to prostě začíná a končí u diváků a jejich preferencí, protože nabídka vždy odpovídá poptávce.
Dinotaurior | Fandíme filmu
Dinotaurior | 2015-05-10 23:03:09 | 0 0
Njn, ale musí si uvědomit dobrý film s dobrým českým dabingem = prachy já osobně když vím že je ve filmu pro mě nic moc dabing a nelibí se mi tak si DVD nekoupím a když se nato chci podívat tak někde na webu. Ale když si kupuju DVD tak se teším na dobrý obraz zvuk a mám pohodu. A titulky se mi moc číst nechtěji. A určitě s toho prodeje mají distribuce slušnou část ne?
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-05-10 22:22:00 | 0 0
Dinotaurior: Musíš si přečíst hned první téma na fóru o krizi současného dabingu, tam je detailně rozebráno, co stojí za tím, že se v poslední době v tolika seriálech a filmových sériích mění zažití dabéři a spousta zvučných jmen pomalu mizí ze scény. Jde samozřejmě opět o peníze a raněná ega (na obou stranách barikády-možná dokonce i mnohem víc u dabingových studií, nebo tak to alespoň vidám já).
A ten Falcon bych jako bernou minci moc neviděla, podle mě tam jen ze zvyku napsali Vaculíka a pak teprve na poslední chvíli zjistili, že byl vyměněn za Procházku (trailery se totiž vždy dabují zvlášť a nezávisle na filmu). O změně v průběhu dabování pochybuju a o jiném dabingu na DVD taky, protože jak říkám, jde o prachy a princip, a to už při obsazování.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-05-10 20:02:05 | 0 0
Luke: mocc často se nestává aby vtípky v originále vyzněly stejně dobře i v dabingu
Luke | Fandíme filmu
Luke | 2015-05-10 15:10:32 | 0 0
Absolutně mě zklamal dabing Tonyho Starka. Zvyk je hold zvyk... lepší to rozhodně není! Ani vtípky nevyzní tak dobře jako v podání Vaculíka.
Dinotaurior | Fandíme filmu
Dinotaurior | 2015-05-10 15:01:52 | 0 0
Díval sem se na ten Dabingforum jak si mi radila a tam se jim to taky nelibí, ale nikdo nepsal proč to naposlední chvíli změnili. A kéž by na DVD dali normalní dabing jak to známe a jak sme zvyklí a myslím si že ho vyměnili v pruběhu dabovní nebo nadaboval celý a pak to změnili měsíc tam byl napsaný a potom den před premierou nebo tak nekdy to přepsali na Aleše Procházku. A jak už sem psal on tam mluvil hodně často a ten zážitek z filmu nebyl takový jak sem si představoval a hodně sem si musel zvykat a v pruběhu filmu sem si říkal jak byto znělo v puvodním protože sem sem den před tím než sem šel dival na Iron mana 3 :( .
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-05-10 11:38:17 | 0 0
Dinotaurior: Proto se těším, až se dostanu k originálu s s titulky (ale zatím to bohužel vypadá, že to bude až na DVD :-(), protože mě ten dabing hrozně pletl v akčních scénách, kdy mi pár vteřin trvalo, než jsem zjistila, kdo to mluví. Na konci už jsem si zvykla, ale zhruba do druhé třetiny filmu to nebylo ono.