Komentáře 23

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-02-18 20:20:58 | 0 0
mě chvíli trvalo než mi došlo že ten hlavní agent v Thorovi je ten samej Coulson z IM a IM2 ale souhlasím a vzhledem k tomu kolik let to od sebe bude, tak se nebojim toho že si to lidi zapamatují :-D
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-02-17 20:30:43 | 0 0
Tomas44: Ale ne, to rozhodně zle neberu. Máš pravdu, Coulson před A1 nebyl příliš výraznou ani strhující postavou (já sama ho taky žeru až od dob Agents of SHIELD :-)), použila jsem ho spíš pro ilustraci. Ale třeba u toho Hawkeye, tam už je víc vidět, že když není i celkem zajímavý a důležitý hrdina (sakra je to přeci člen Avangers!) dostatečně představen (a nemusí to nutně být v samostatném filmu, viz BW nebo třeba Bucky), diváci, kteří neznají předlohu, k němu hůře hledají cestu. A u DC to nebude jiné, takže když už se rozhodli upustit od toho modelu "nejdřív sólovka, pak týmovka", musí se o to víc snažit divákům své postavy "vnutit".
Ale na druhou stranu jsem se asi špatně vyjádřila, když jsem psala jen o délce camea. Máš pravdu ono ani tak nejde o stopáž, jako spíš o bombastičtost, údernost a hlavně výmluvnost (aby bylo všem jasné, že TOHLE je někdo, koho by si měli zapamatovat). A právě v tom doufám, že DC ta camea nepodcení, protože u toho Hawkey je jasně vidět, že ani drobná dramatická vložka s náznakem akce, není dostačující. Chce to scémnu působící jako velkej neonovej nápis: "Na tuhle postavu čumte!", protože nic naplat, ale velké procento publika u komiksovek stále tvoří lidé, co se prostě jen jdou do kina "na něco" odreagovat a hned jak opustí sál, polovinu toho co viděli, zapomínají.
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-02-17 19:53:54 | 0 0
Emma: Pokud jde o agenta Coulsona. Díval jsem se s kamošem na Iron Mana 2, Thora, Capa 1 a Avenger (takový menší maraton, oba už jsme ty filmy před tím viděli) a stejně jako ty jsem nepochopil, když jsme je zpětně probírali, že si Coulsona z IM2 vůbec nepamatoval, teprve až když jsem mu ukázal, že to byl pořád ten stejný týpek. Můj názor je, když k tomu přičtu to, co píšeš, neber ho zle, že ta postava není nijak zvlášť hodna zapamatování a zastínili ho ostatní (z IM 2 si určitě každý vybaví spíš Black Widow a Furyho než Coulsona, v Thorovi ho zastínili sám Thor a Loki, ale už ne tolik a v Avengers už byl nepřehlédnutelný potom co se mu stalo). Ta postava je taková zaměnitelná. Já jsem třeba prvního Thora viděl asi pětkrát, ještě než jsem šel na Avengers a taky jsem si při sledování nevybavil, že Hawkeye měl v Thorovi cameo. Teprve až když jsem znal Avengers a koukal na Thora znovu, jsem zjistil, že byl už tam. Pokud jde o Aquamana, tak se můžeme jen dohadovat jak takové cameo bude vypadat. Mihne se tam a prohodí z některou z hlavních postav pár vět a zase zmizí anebo se nějak okázale vynoří z oceánu na scénu, nevím. Každopádně pokud vypadat tak, jak si myslím (ve své obvyklé zbroji a s velkým trojzubcem v ruce), takový zjev bude určitě víc pamětihodný a až se ukáže v Justice League, tak si pár lidí třeba i vzpomene, že už toho rybího muže předtím viděli. A až potom dostane po JL sólovku, už tu postavu budou diváci znát.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-02-17 18:20:18 | 0 0
Tak pokud jde o množství postav v BvS, tak mi nepřijde nijak přehnané, spíš naopak, byla bych docela ráda, kdyby i další hrdinové, co mají mít ve filmu pouhé cameo, dostali víc, než minutový štěk. Protože, řekněme si to na rovinu, takové kratičké cameo možná potěší fanoušky komiksů, ale většině ostatních diváků absolutně nic nedá.
Člověk by rád věřil tomu, že skoro všichni diváci neznalí komiksu, si ta camea uloží do paměti (nebo si o nich po shlédnutí filmu dokonce sami aktivně něco vyhledají) a pak, až přijde na řadu samostatný film s daným hrdinou, si řeknu: "Ty jo, to byl ten a ten v BvS! To je hustý!", ale bohužel... Takový optimista, abych v tohle doufala, už dávno nejsem.
Když jsem se totiž na vlastní oči (jak v reálu, tak na internetu) setkala s diváky, kteří měli poctivě(někdy i opakovaně) nakoukány všechny marvelovky a přesto si až do A1 nepamatovali jméno agenta Coulsona (a ti extrémnější ho dokonce ani nedokázali zařadit a vzpomenout si, že ho znají-a to neměl zrovna zanedbatelné role), je mi jasné, že nějaký Aquamen trávící na plátně třicet vteřin, je nechá zcela chladnými.
Takže pokud si DC od těch cameí slibuje cokoliv víc, než to, že potěší fanoušky komiksů a zpětně, po nakoukání hrdinských sólovek, si někteří "nekomiksoví" diváci třeba vzpomenou, že toho a toho už někde viděli, myslím, že by se měli zajít do Marvelu informovat, že takhle ideálně a snadno to bohužel u velká části publika nefunguje. A nebo ještě líp, měli by to udělat třeba jako X-meni v DoFP s QuickSilverem, protože takhle velké "cameo" už smysl mít může (a v taková u BvS tajně doufám). Cokoliv míň je bohužel jen pro okrasu.
Amatrixus | Fandíme filmu
Amatrixus | 2015-02-17 14:09:48 | 0 0
Anarvin, Thomas44 - Naprosto souhlasím.
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-02-17 14:05:46 | 0 0
Lune: To je sice pěkný, ale je mi to úplně na prd, jelikož já ty knížky nečetl (nebo spíš mě to nebavilo číst a znám víc lidí, kteří je odložili). Zřejmě ti ušlo, nebo se mi nepovedlo správně vyjádřit, co jsem měl na mysli. Takže začnu znovu. Uznávám, že srovnání s Pánem prstenů bylo možná trochu přehnaný. To, že je to nejprodávanější knižní série a že jsou tam nějaký jazyky vytvořený přímo pro ten svět a mytologie a kdesi cosi vypsaný na x stránkách mě bohužel nechává chladným, jelikož nevím kolik se toho dostalo do filmů a kolik zůstalo jen na papíře. To, že má ta trilogie 12 hodin, je mi taky k ničemu. Pokud DC nezkolabuje po prvních čtyřech filmech, tak bude mnohem delší a všechny postavy jistě časem taky dostanou hodně prostoru. A tohle vůbec to nebyla moje pointa. Někdo mi tu kdysi tvrdil, že BvS, Suicide Squad a Justice League nemá vůbec smysl točit, protože Warneři napřed po vzoru Marvelu neudělali filmy o každém hrdinovi zvlášť a budou ty postavy představovat více méně za pochodu a až pak budou mít vlastní sólovky. A že tak je to prostě špatně. Proč jsem zmínil první díl filmové trilogie (o knížkách jsem se před tím přece vůbec nezmiňoval) Pána prstenů a X-Meny a Strážce? Chtěl jsem tím jednoduše poukázat na to, že se na plátně dá představit fungující skupina postav (týmovka) bez toho, aniž by před tím o každém postavě musel vzniknout samostaný film. A ani o jednom z chystaných DC filmů si zatím nemyslím, že by byly nějak extra přeplácaný a bylo tam tolik postav, že by se v tom divák, i komisů neznalý, nějak ztrácel. Jestli s tím má někdo problém, tak je to samo sebou jeho názor a já mu ho neberu. Omlouvám se, že jsem tak pošpinil tvoji oblíbenou knížní sérii, neměl jsem to v úmyslu, zmínil jsem pouzem prvním dílu filmové trilogie. A mimochodem BvS se dá považovat za týmovku, protože představí celou Trinity. Superman, Batman, Wonder Woman. Tři postavy už tvoří tým.
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2015-02-17 11:01:09 | 0 0
Tomas44: To snad nemůžeš myslet vážně. Srovnáváš v počtu postav film s názvem Batman v Superman a 12 hodinovou trilogii podle nejprodávanějšího románu světa, který má komplexní svět se svou historii, mytologii, vlastní jazyky, písmo popsáno na deset tisíc stranách? X-Men a Strážci galaxie jsou týmovky, BvS nemá být týmovka a pár cameo rolí mě určitě nenaštve, ale když vidím ten výčet postav, který se tam má objevit, tak to stojí za zamyšlení a radši doufejte, že DC ví co dělá..
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-02-16 23:32:16 | 0 0
Lune: To je mi úplně jedno, vyber si. Expendables, první X-Meni, Strážci galaxie... tyhle filmy taky představily hromadu (nebo skupinu) postav a nikdo s tím nemá problém. Trochu zariskuju - první Pán prstenů taky vychrlil mraky postav a co šlo? Postupně jsme se s nimi seznámili a neměl jsem problém se zorintovat kdo je kdo. BvS není nijak přehlcený postavama. Prostě je to normální pokračování, kde k několika postavám z předchozího dílu přibude několik nových a v Justice League zase přibude pár dalších . Netuším o jakým přeplácávaní byla řeč.
hanc175 | Fandíme filmu
hanc175 | 2015-02-16 22:25:02 | 0 0
Anarvin-zrejme jsi nevidel Titanic Tetas 7 :-)
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2015-02-16 22:18:00 | 0 0
Tomas44: Jako třeba? Expendables? :D
ant man | Fandíme filmu
ant man | 2015-02-16 21:41:24 | 0 0
Gal Gadot je krásná žena, určitě má i lepší fotky než na tomhle banneru :D
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-02-16 20:13:41 | 0 0
Chesse: Ale přeplácaný pořád. V čem? Superman + několik dalších postav z prvního dílu, Batman, Wonder woman a nějaký to cameo. Luthor a nejspíš Doomsday jako záporáci. Spousta jiných filmů představuje zaráz mnohem více postav.
Chesse | Fandíme filmu
Chesse | 2015-02-16 19:38:22 | 0 0
Tohle bude přeplacané a špatné nebo se něco náhodou stane a bude to pecka...
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2015-02-16 17:15:19 | 0 0
Anonym - Wonder Woman se objeví v několika filmech, některé potáhne sama a filmaři ji jistě budou chtít prezentovat jako komplexní postavu s emocemi a osobním vývojem. Gal Gadot je herečka, která na základě konkurzu byla seznána jako někdo, kdo je tohoto schopen. Gina Carano je zápasnice, která zvládá akční scény, ale s těmi ostatními má viditelné potíže.

Stejně tak v kině nepotřebuji vidět doslovnou kopii předlohy a nemám pocit, že by obsazení herce vizuálně podobného předloze jakkoliv smysluplně zlepšovalo filmový zážitek. Takže ne, Ginu Carano za vhodnou kandidátku na roli Wonder Woman nepovažuji.

PS: Žádná velká prsa ještě špatný film nezachránila a malá dobrý film nezničila ;-)
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2015-02-16 17:00:50 | 0 0
Anonym: Kozy nejsou všechno, ne každej je na tyhle texaský drsňačky a libí se mi jak po jedný roli ve F&F se najednou vynořila hromada expertů, který jí strašně znaj a nacpali by ji všude, jen proto že to někdo nadhodil, jak kdyby existovala jen ona a za rok si na ni nevzpomenete. Neříkám, že Gal je nejlepší volba, ale už je obsazená a Gina ji hrát nebude tak se s tím smiřte..

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest