Recenze: Hercules

Komentáře 24

davides | Fandíme filmu
davides | 2014-08-27 11:02:35 | 0 0
Pre mňa sklamanie roka!!! Strašne som sa tešil na tento film, bol som na premiére filmu, a ked som zistil, že to bude s dabingom, mal som chuť odísť, ale zvedavosť na film ma tam udržala. Ale ešte horie som znášal to, že trailer bol zahrnutý v prvých minutách filmu:( a vobec sa mi nepáčil dej a všetko okolo toho
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2014-08-15 17:21:50 | 0 0
Tak jsem to shlédl a nebylo to vůbec špatné 6 z 10 bych aj dal vadilo mě jen, že z Kerbera udělaly 3 vlky a nejhorší jsou ty bitvy, když si člověk vezme co dokázal Rattner v X Menovi Poslední Vzdor s bitvama a tady tak se člověku chce brečet bitvy stojí za kulové třeba ta poslední nabízela několik možností a oni ji zabili tím, že Herkules na ně shodil sochu

P.s. pobavila mě hláška Drž se od něho dále Nemejského Lva zabil násilím :-) to snad nemohli myslet vážně :-)

kokosak | Fandíme filmu
kokosak | 2014-08-05 20:35:52 | 0 0
No ono je to ťažko s tými hodnoteniami ale 3z10 je teda hodne málo. To si Herkules nezaslúži :-) 3z10 si nezaslúži ani ten januárový s Lutzom ktorý je určite horší. Ja by som napríklad takému úsvitu planéty opíc nedal viac ako 6z10. Tu na webe dostal 8z10 čo sa mi zdá dost nadhodnotené. Hold 100 ludí 100 názorov :-)
Speedy | Fandíme filmu
Speedy | 2014-08-05 11:01:11 | 0 0
Myslím, že ten první Hercules s Lutzem z ledna snese srovnání tak leda s Hercules Reborn - triky i příběh na stejné úrovni jako Asylum. Tohle sice taky není kdoví co, ale aspoň jsou tady normální triky a funguje tady něco jako příběh. Navíc Rock se prostě na toto hodí, to od pohledu snad každý vidí. Jednoznačně lepší film.
tom99 | Fandíme filmu
tom99 | 2014-08-04 19:46:46 | 0 0
Myslím, že po tomto filmu vezme spousta lidí Souboj Titánů a Hněv Titánů na milost :-)))
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2014-08-04 16:09:41 | 0 0
Jen bych rád zdůraznil, že Anarvin se "nesekl" :-) Prostě se mu film nelíbil, tudíž jej tak ohodnotil. Ambicí recenze přece není něco bezpodmínečně (ať už z jakéhokoliv důvodů) vychválit (případně být nutně ve shodě s jakousi většinou), ale subjektivně popsat, interpretovat a ohodnotit dění na plátně. Ostatně vkus máme každý jiný (Herkules se však nelíbil pořádné skupině recenzentů ;-))...
SteveV | Fandíme filmu
SteveV | 2014-08-04 15:12:27 | 0 0
Souhlasím s Péťou, tohle je jedna z nej stránek co se filmových novinek týká v českém rybníčku.
Nehledě na to jestli se recenzí souhlasím nebo ne.
Péťa | Fandíme filmu
Péťa | 2014-08-04 14:57:01 | 0 0
Na téhle stránce jsem měl rád (nebo pořád mám?), že se recenzanti snažili hodnotit filmy jako normální lidé a ne jako koza na iDnes, která očividně snědla Šalamounovo hovno. Nebo mi to alespoň tak přišlo a mám pocit, že to tak doopravdy bylo, jelikož jsem se s většinou recenzí celkem shodoval (až na recenze a většinu názorů od Járy, sorry nevím kolik A si tam píšeš). Ale jak se říká, každý se někdy sekne. Nevidím ale důvod proč byste za to měli klukům nadávat i když s tímhle hodnocením taky nesouhlasím (pro mě to byl klasický průměr). Tak se radši vzpamatujte a buďte rádi, že tuhle stránku vůbec někdo dělá. Pro mě jedna z nej CZ stránek přes filmy :))
PigNick | Fandíme filmu
PigNick | 2014-08-04 14:50:20 | 0 0
"A The Rock pro změnu ukazuje, že jeho čuch na dobré projekty není neomylný"

Na to prece nepotrebuje zadnej cuch, jak slysim Ratner tak utikam pryc. Patri mu to, nema se tahat s takovym patlalem.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-08-04 13:26:28 | 0 0
David - O tom rozhoduje distributor, jakou verzi nám pustí. Věřím, že v původním znění by se to na čtyřku vydrápalo ;-)
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2014-08-04 10:52:01 | 0 0
jukej: Inu, tvůj komentář je taky zábava až na půdu, neboť - jak na to teď koukám - je mimo asi celá česká žurnalistická obec (Jinak řečeno, pokud si myslíš, že 3z10 je z hlediska recenzentů (obecně ve světě) nějaký úlet, tak se prostě pleteš). Když jsem si tak náhodně proklikal české filmové servery, tak vidím hodnocení 35%, 40%, 40%... V zahraničí rovněž nejsou negativní hodnocení výjimkou. Faktem je, že Herkules patří do skupiny filmů, jejichž hodnocení se (i u kritiků) pohybuje od "odpadu" k - řekněme - 3,5(4)z5 (ta kladná překvapivě pochází v drtivé většině z USA). Uvádím to pouze jako reakci na tvůj ironický příspěvek, neboť vpravdě recenzent jiné recenze při psaní textu vážně neřeší, proto není důležité, kdo co kde dal... Jestli se ti film líbil, fajn, no problemo, bohužel z tvého komentáře se toho o "kvalitách" Herkula moc nedozvíme. Ale jsme rádi, že se kvůli recenzím rád vracíš na FF ;-)
SteveV | Fandíme filmu
SteveV | 2014-08-04 09:49:10 | 0 0
No, jsem zjevně většinovým divákem - společně téměr se všemi se shoduji na 7/10.
EifelCZ | Fandíme filmu
EifelCZ | 2014-08-04 09:07:13 | 0 0
HERCULES: tak sem si dnes zašel na tuhle "rádoby" kravinu, kterou všichni odsuzují a za sebe můžu říct, že to absolutně nebyla taková kejda jak se všude píše...ani náááhodou. přišlo mi to úplně v pohodě a nezaznamenal sem žádný výrazný negativa. Oproti Herculovi: Zrození legendy s Kellanem Lutzem, je tohle tak o dvě třídy lepší Hercules. Vyrazil sem dokonce na dabovanou verzi ve 3Dčku. Dabing se mi líbil, 3Dčku bych dal 6.2 bodů za těch několik málo slušivých momentů..jinak to ale žádná extra sláva nebyla..ale určitě mě to nepohoršilo a někde to smysl fakt mělo. Dokonce mi to přišlo i docela vtipný, zábavný a velice originální mi přišla narážka na Hercula: Zrození legendy, to bylo fakt nečekaný. samozřejmě, že by tomu slušela brutalit a krev, ale musím uznat, že to nebylo zase až tolik osekaný od násilí. Několik menších krvavých záběrů zde bylo a jediné, co mi trochu přišlo zvláštní, že v jedný scéně, kdy vozy měly vyloženě s pomocí ostrých nožů vojáky porcovat vejpůl, tak je jen odhazovaly a některým udělaly jen řezný rány, ale jako dalo se to skousnout. The Rock je super Hercules..fakt mu to sekne a ačkoliv byl děj jednoduchý a vlastně i docela plochý, mně to nevadilo a tuhle akční jednohubku sem si užil. Se zbylým hereckým obsazením sem taky problém neměl a casting dopadl na výbornou. Za mě příjemných 7.5 /10..Katastrofický a zdrcující hodnocení ostatních, vůbec nechápu. Ale každý je hold na něco. Mně se to prostě líbilo a blučko časem koupím.
Dejv | Fandíme filmu
Dejv | 2014-08-04 05:55:27 | 0 0
Byl jsem na verzi s titulky. A s recenzí souhlasím. Možná film jako takový na jeden večer neurazí, ale jinak průšvih. To nejlepší se ukázalo v traileru. Možná že jsem od filmu očekával víc, nebo konečně od doby Souboje Titánů (původního) pořádné zpracování této látky.

Je to po všech stránkách chudé. Děj, výprava, efetky.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2014-08-04 04:03:06 | 0 0