Komentáře 31

saint3n | Fandíme filmu
saint3n | 2021-07-02 18:48:24 | 0 0
Zcela upřímně: právě jsem si dal opáčko a buď mám mizerný vkus a filmům vůbec nerozumím, nebo vznáším (z mého pohledu) oprávněnou námitku. Ano, uznávám, že CGI vypadá jako z počítačové hry, ale opravdu to tolik vadí? Protože mě osobně ani trošku. Naopak to beru jako součást hry a neobyčejně mě baví. Dokonce bych řekl, že ta okázalá přiznanost filmu svědčí víc, než pokus o jakousi realističnost. Neshodnem se tudíž na hodnocení. Za mně klidně stylová 8. Tečka
saint3n | Fandíme filmu
saint3n | 2021-07-02 18:48:14 | 0 0
Lumicko | Fandíme filmu
Lumicko | 2013-09-21 17:04:13 | 0 0
Nahodou mne sa to velmi lubilo bola to bomba.. Dufam ze bude dalsi film
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2013-09-11 17:16:05 | 0 0
Const.ex: Tak to hovoří za vše ;-) Ty nemáš žádný argument, nemáš žádnou odpověď, nenabízíš prakticky vůbec nic (tudíž neriskuješ žádnou zpětnou vazbu) a jen kritizuješ cizí práci [a to nemyslím jen moji, leč kupříkladu i tu kolegů z MZ] :-) Co z té rovnice plyne? To si asi domyslíš sám...
Const.ex | Fandíme filmu
Const.ex | 2013-09-11 14:56:44 | 0 0
Jaaaara: Rozhodně od Tebe nechci kladnou recenzi (to bych ani nečekal). Chci "kvalitní" recenzi. Nemám víc co dodat.
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2013-09-11 00:46:06 | 0 0
Const.ex: Třetí díl rozhodně není stejný jako jednička, je o mnoho, mnoho horší, což v recenzi je ;-)) Poslední Riddick mimochodem jednoduše kopíruje (a do značné míry i naivně vykrádá) povedenou jedničku, neboť nepřidává nic navíc - žádná přidaná hodnota tu není - ostatně i proto ten průměr. Prosím, popiš mi kvalitní recenzi - nejlépe jednotlivé komponenty, které by měla mít. V čem tkví nekvalita a naopak kvalita? Ty nenabízíš vůbec nic, jen nadhazuješ, že je to béčko, jež se za to nestydí... Hm... Super, pod tím si toho moc nepředstavím. Koukám, že bys prostě jen přivítal adoraci filmů, které se ti líbí. Možná chybí nadhled trošku tobě... Sorry, nejsem automat na kladná hodnocení. Jinak čekám na ty argumenty, když teda jdeme k jádru věci.

Jak jsem někde psal, průměrné filmy si zaslouží průměrná hodnocení (a jasně, hodnocení je vždy subjektivní!!!!!!!! - recenze nejsou svaté písmo). Postavu můžu milovat nade vše, ale přece tomu nešoupnu lepší body jen za to, že se svalnatý antihrdina vrátil na plátna kin. Proč? Aby se vrátil v průměrné kvalitě znovu? No way...

Jinak si uvědom, že tohle není žádná moje rozmařilost. Podobně laděných recenzí nalezneš ve světě internetu spousty. Riddick prostě není žádné terno...
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2013-09-10 23:19:45 | 0 0
Const.ex - Věř tomu, že Jára si béčko užít umí, pokud má pocit, že je dobře udělané. Tady ten pocit zkrátka neměl. Recenze JE subjektivní literární útvar, vždycky byla a bude. Vždycky se jedná o názor jednoho člověka, postavený na tom, co před tím v životě viděl, zažil, jaký je atd.

Samozřejmě je naprosto v pořádku, že vnímáš film jinak, od toho tu máme diskusi, abys měl prostor vyjmenovat, co ti na filmu sedlo, v čem se s recenzetem rozcházíš nebo shoduješ. Každý jsme originál, diskuse je důležitá věc, třeba právě tvůj názor přesvědčí oponenta, aby určité aspekty filmu vnímal v jiném světle a třeba právě negativní recenze přesvědčí nadšené fanoušky o tom, že na daný snímek lze nahlížet z více úhlů pohledu. Ale je třeba ty argumenty vypsat, ne jen lomit rukama přímo nad osobou oponenta.

Opravdu si totiž nemyslím, že by za tím, že se názorově rozcházíš s recenzí bylo hned třeba hledat nějaké charakterové vady autora. A pokud se s Járou rozcházíš vždy, je to pro tebe vlastně dobře - je konzistentní, a máš jistotu, že pokaždé když film nedoporučí, ty na něj můžeš s chutí vyrazit ;-)
Const.ex | Fandíme filmu
Const.ex | 2013-09-10 22:34:55 | 0 0
Pro pořádek hned uvedu, že R.B. Riddick (filmy i hry) je pro mě srdcovka. Netvrdím, že se jedná o nějakého oscarového aspiranta, ale je to poctivé béčko a nesnaží se to trapně skrývat. Poslední Riddick hrdě reflektuje předchozí filmy (každý je JINÝ a to je dobře, tak ať mě nikdo nenutí, že třetí díl je stejný jako první, protože není). ___Proč to ale píši a co mě fakt vadí, je ne-kvalita některých recenzí tady na Fandíme Filmu. "Přešel" jsem sem z MZ a Gorilly ne za rychlostí nebo kvantitou ale za kvalitou (za kterou Anarvinovi a Svobikovi velice děkuji). Pokud budu chtít nějaké namyšlené nebo sebestředné recenze, tak kouknu na recenze od Civala na MZ. V kině jsem se opravdu musel při sledování filmu smát. Ne samotnému filmu, který jsem si užíval i s jeho "béčkovými chybami" (které tam patří), ale právě vašemu recenzentovi, který buď musí recenzovat filmy, které mu nesedí, nebo nemá naprosto nadhled. A co mě opravdu vadí, je právě kolik lidí takové "subjektivní recenze" odradí a do kina nezajdou. Většinou mě stačí, když vycházím z kinosálu, si říct, že recenzent asi neměl den, ale v tomto případě to věru nestačilo... chtěl bych kvalitní recenzi, na které jsem tady na FF zvyklí. Díky
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2013-09-09 14:32:38 | 0 0
Micro: Hele, to máš asi docela smůlu, neboť se s tebou hádat nehodlám. Už se to tu koneckonců jednou probíralo u diskuze v případě traileru - s tebou. Je to, stejně jako recenze, souhra subjektivního vnímání a určitých technických kategorii, u nichž být expert nemusím (onen bonmot s vařením a chutí snad nemusím opakovat). Vážně to brát nemusíš, nikdo tě nenutí, hlavu máš snad svoji - pokud to vidíš jako solidní práci z hlediska efektů, tak to je tvůj náhled, leč z mé divácké perspektivy je to slabota. V recenzi jsou nejkřiklavější momenty popsány jasně. Ty post-produkční práce jsou odfláknuté (důvod řešit nebudu, neboť ho nevím). Vždyť to povětšinou vypadá, jak kdyby tam Riddick do toho obrazu ani nepatřil - naprosto umělé a nepřirozené. Nehledě na to, že skutečně mnohdy nesedí perspektiva - hrdina se dívá jinam, než by měl (kupříkladu někdy když k někomu mluví - je to lehce mimo, proto to není zřejmě záměr). Místy trhané pohyby zvířat či papundeklová vznášedla ani neřeším. U postav nejde o rozpočet (takový Distrikt 9 stál $30 milionů, postavy nejsou jen gumoví panáci - celý film je výjimečně chytrý - a efektů je tam také požehnaně a vypadají suprově, včetně akce [nesrovnávám, jen uvádím příklad]), jsou idiotsky napsané, aby lépe seděly do slaboduchého scénáře, ve kterém musí být všechny vedlejší postavy za blbce, jinak by Riddick holt musel některé věci řešit jinak. A to se tvůrcům očividně nechtělo komplikovat. Chceš-li se pouštět do hloubkové analýzy speciálních efektů v Riddickovi, tak směle do toho, já se rozhodně dohadovat nebudu. Film je z hlediska řemesla jednoduše zpackaný (můj názor). Jinak zábavnost či vnímání vizuálu je samozřejmě subjektivní, pokud se ti Riddick líbil, dobře pro tebe... Ale nikdo mě nikdy nepřesvědčí, že efekty jsou ba i průměrné. A beru, že prachů nebylo až tolik, nicméně měli tomu tedy materiál lépe přizpůsobit...
Micro | Fandíme filmu
Micro | 2013-09-09 14:13:31 | 0 0
Hele vy dva rádoby recenzisti co že se vám to na těch efektech přesně nezdá? :-). Mě se totiž líbi jak vždycky vyleze peprná recenze a v ní se píše efekty jsou příšerné a to je celé :-) To je spíše vtipné než abych to bral vážně. Takže milý Járo popiš nám tady všem co je přesně za problém v effektech u filmu Riddick (jako člověka co dělal Level Design byť v jiném mainstreamu mě to celkem zajímá :-).

V první půlhodině se Riddick snaží hlavně přizpůsobit což mi spíše přijde jako reálnější náhled než u prvního dílu kde se tohle rozhodně nehrotilo a šlo se rovnou na věc. Pokud jde o nudné momenty tak na ty já sem teda nenarazil. Jinak samozřejmě souhlasím že většina postav tam hrála spíše prasata na porážku než filmové ikony no ono se ani od nich nic extra nečekalo (myslím si že v rámci toho rozpočtu se od těch postav ani nic extra čekat nedalo) více dialogů více drama rovná se více střihu a obsahu a zároveň více práce která vede k většímu rozpočtu (což je logické).

PS: Už se těším na debatu "o effektech" tu si rozhodně nenechám ujít :-)
 | Fandíme filmu
Anonym | 2013-09-07 09:25:48 | 0 0
ja osobne si myslim sto lidi sto chuti asi tak ....
Hazo | Fandíme filmu
Hazo | 2013-09-06 23:45:30 | 0 0
Na zaciatok - som fanusik Ciernociernej tmy aj kritizovanej Kroniky a dokonca som hral aj hru ale toto co som videl dnes to akoze co bolo?! Zaciatok vidime oblubence Riddicka jak sa tacka niekde po pusti potom Karl Urban na 10 sekund, nejaky fucked up face vy*ebe s Riddickom!!!!, Riddickove hratky zo psom, Riddickove prve vrazdy (onicom), Riddick v retaziach (jedina dobra scena) a potom uz sa predstavili priserky a akoze finale s happy endom. SLABE SLABE SLABE
p.s. priatelka mi zadriemala na ramene
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2013-09-06 23:32:09 | 0 0
Bezprostřední reakce z kina (bude tam občas spoiler)

1) V Podstatě se jedná o zkopírovaný děj Černočerná Tmy s několika přidanýma scénama z kroniky Temna
2) Mě osobně nepřišlo, že se zezačátku vlekl spíš odprostřed
3) Poslední dobou mě štve, když nějaká ženská ve filmu valí kecy tipu jo ty by si mě chtěl ošukat a takové
4) Ty triky jsou místy hodně bídné (vznášedla vypadají strašně a i ta konečná záchrana Riddicka vypadá strašně po trikové stránce)
5) Nedokážu si představit co by mělo jako byt v dalších 2 potencionálních dílech další díl bude asi ve stylu Kroniky Temna nicméně potencionální další díl po tom dalším o čem bude teda nevím
6) V podstatě souhlasím s recenzí přidávám 1 hvězdu protože mě to přišlo lepší než otravná Kronika Temna
7) Csfd.cz opět nezklamalo totálně nadhodnocený film k dnešku 72 procent
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2013-09-06 11:47:23 | 0 0
Je třeba číst pozorně a brát text jako celek. Píšu, že jsem se "nudil minimálně" (nudit = totální běs, nechodím do kina, abych se nudil - ani chviličku, když se nudím, je snímek na odstřel). Tudíž jsem se nudil, hlavně v první polovině, přičemž to prosvětlují občas relativně zábavné momenty. V recenzi to je jasně řečeno. Zdlouhavé to je (především první půlka), o tom žádná...
 | Fandíme filmu
Anonym | 2013-09-06 05:30:20 | 0 0
Jaaaara: jen bych mel dotaz: v recenzi pises ze si se ani chvilku nenudil a pak tu zase pises ze se film ze zacatku vlece???