Komentáře 3

bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2012-08-15 21:33:52 | 0 0
Moje první životní zážitek z letního kina. A co říct, mě se film líbil, co se týče obsazení a mých sympatií Renner oředčil Demona. Akorát ta akce. Jedna je jí málo, a jednak bych čekal nějakou pořádnou bitku s agentem z hybrydního programu Bourna a Crosse a naopak bych ubral závěrečné stopáže na motorkách, která už se trochu táhla a nudila. Ovšem jinak zábavná podívaná. Další díl s Rennerem bych si určitě dal. Dobrousit akci a byla by to paráda. A ve trojce bych rád vyděl oba agenty ;-) + Dnes jsem byl podruhé na Temném Rytíři, tentokrát v Imaxu a nemůžu si to vynachválit... Ten obří formát člověka doslova pohltí. Zahalí většinu zorného pole diváka a tak například v záběru města ze zhora jsem měl pocit, že bych mohl opravdu spadnout dolů :-D Opakovaně tvrdím, bravurní završení série, třetí díl Batmana splnil má očekávání a ačkoli měla každá část jiné téma, sporně řadím trojku jako nejlepší ;-)
Rebarborka | Fandíme filmu
Rebarborka | 2012-08-15 19:55:36 | 0 0
pozor, můj komentář obsahuje mírný spoiler. já jsem z filmu trochu zklamaná. zdá se mi, že tam chyběla nějaká gradace - myslela jsem, že bude aspoň pořádná bitka s agentem z Bangkoku, a ono nic. na druhou stranu se mi líbily scény z chaty a super byly i ty v doktorčině domě. Rennerovi bych ale šanci ještě dala a za záporáka bych brala Garyho Oldmana.
Kajo | Fandíme filmu
Kajo | 2012-08-15 18:41:55 | 0 0
akurat vcera som na tom bol v kine, a tiez som tomu v duchu dal tak 7/10. Vynikajuci pribeh, perfektny Renner. Akcne sceny ale malo prehladne, oproti trilogii. V buducnosti by som si ale pokracovanie prial, avsak aj za ucasti Matta Damona, nech to ma gule. A do pozicie "zaporneho agenta" -tych co maju naich hrdinov odstranit by som IMHO obsadil tiez nejaku znamu tvar, nech to ziska na atraktivite. Pre mna bol jednoznacne vrchol Karl Urban, svoju rolu zahral perfektne. Meno doplnte vy ak zdielate rovnaky nazor :)