Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené

Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu
Paramount Pictures
Zobrazit dalších 33 obrázků
Navzdory modernímu kabátu, spoustě humoru a akce, se prý nový film z aktuální trilogie nejvíc přibližuje původnímu seriálu. K tomu hromada videí a fotek.

Star Trek: Do neznáma vrazí už za týden do amerických kin. My si musíme v Česku i na Slovensku počkat až do 18.8., ale už teď si můžeme zkrátit čas několika novinkami a ohlasy ze zámoří.

První chuťovkou je nový poster Jaylah (Sofia Boutella - Kingsman: Tajná služba), která dává najevo, že umí vzít velení do vlastních rukou. Z ohlasů, ke kterým se hned dostaneme, je zjevné, že jí role opravdu sedla a ve filmu zazářila. K tomu přidáváme další čerstvou dávku fotek z filmu ve vysokém rozlišení. Z většiny je cítit, že posádku čekají opravdu dost těžké chvilky.

Ohlasy na film pochází z promítání pro novináře, které proběhlo před několika dny v Los Angeles. Ty se přiklání ke kladnému hodnocení filmu. Některé recenze jsou dokonce přímo nadšené a pějí chválu. Čeho se chvála týká? Předně je vyzdvihováno, že je film lepší než Star Trek: Do temnoty. Kvalitní je podle všeho akce i humor. Nejvíc ale zaujme popis atmosféry filmu, který se dle některých navzdory modernímu kabátku nejvíce z celé nové trilogie blíží původnímu seriálu. Nekráčí tedy tolik ve stopách předchozích dvou dílů a konečně se neodehrává na Zemi. Ohlasy ale zároveň dodávají, že film není dokonalý, především dějem nijak extra nepřekvapí, ale je opravdu zábavný a skvěle obsazený. Všichni členové posádky údajně mají možnost zazářit a jejich vzájemné vztahy a interakce jsou na filmu to vůbec nejlepší. Že by tedy tentokrát byli krom běžných diváků spokojeni i fanoušci starého Star Treku? Agregátor recenzí Rotten Tomatoes zatím napočítal 23 kritik, z čehož je 20 pozitivních a průměrná bodová známka činí 7.2 z deseti.

Pro ty, kteří se už nemůžou dočkat, přidáváme na závěr nejnovější klipy a ukázky z filmu.

Co vy na to? Chyběla vám v posledních dvou filmech atmosféra původní série? A na které postavy se těšíte nejvíc?

Star Trek: Do neznáma

22.07.2016 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný

Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu Star Trek: Do neznáma: První recenze jsou spokojené | Fandíme filmu