The Transporter Legacy: Reportáž z natáčení

The Transporter Legacy: Reportáž z natáčení | Fandíme filmu
Zobrazit další 1 obrázek
Podívejte se na nového Kurýra v akci. K oficiální reportáži přidáváme novou fotku a amatérská videa z natáčení.

Natáčení nového Kurýra je v plném proudu, a tak si na konci článku můžete prohlédnout standardní playlist videí z natáčení. Daleko zajímavější, než mobilní záběry kolemjdoucích, je ale reportáž francouzské stanice 6play, kterou štáb pozval přímo do zákulisí. Poměrně detailně si tak můžete prohlédnout natáčení několika akčních scén. K vidění je automobilová honička, pěstní souboje i jízda na vodním skútru. Ed Skrein v akci nepůsobí vůbec špatně, největší zodpovědnost tak leží na režisérovi Camillovi Delamarreovi. Pokud se mu nepodaří natočit zajímavou akci, neštěkne po chystanám rebootu Stathamovy série ani pes. Delamarre má za sebou remake Okrsku 13 (Brick Mansions) a začíná se tak z něj stávat jakýsi expert Europacorpu na znovuoživování starších značek studia. Dole v galerii najdete novou oficiální fotku a jednu starší ve větší velikosti.

Reportáž z natáčení. (Na Kurýra přijde řada v 25. minutě)

The Transporter Legacy: Videa z natáčení

Oficiální synopse slibuje rychlou akci zasazenou do francouzského podsvětí, ve kterém je Frank „Kurýr“ Martin (Ed Skrein) proslulý jako nejlepší žoldák a řidič, jakého si můžete najmout. V nejnovějším filmu pomůže krásné Anně (Loan Chabanol) rozprášit gang ruských obchodníků s bílým masem, který unesl Frankova otce. Scénář napsali Bill Collage a Adam Cooper (Mistrovský plán, Exodus), režie se ujal Camille Delamarre, který má za sebou zatím jen remake Okrsku 13. Zzámořská premiéra je stanovena na 6.3. 2015.

Zdroje: EuropaCorp

The Transporter Legacy: Reportáž z natáčení | Fandíme filmu The Transporter Legacy: Reportáž z natáčení | Fandíme filmu