Iron Man 3: Preview Traileru

Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 8 obrázků
Pusťte si první záběry z chystané marvelovky. AKTUALIZOVÁNO o screenshoty a důkladný rozbor.

AKTUALIZACE: Preview traileru probleskne před očima, a tak jsme ho hezky rozsekali na části a naservírovali vám jednotlivé obrázky dolů do galerie. Na prvních dvou snímcích Tony vychází z budovy. Mohla by to být nemocnice? Venku už na něj čeká zástup novinářů a Stark nepůsobí příliš nadšeně. To tam je jeho frajerství, najednou se tváří zasmušile a jakoby uhýbá pohledem. Mnohokrát jsme slyšeli, že ve třetím filmu bude Tony zatlačen do kouta. Je tohle moment, kdy se o problému dozvěděla média? Následují první oficiální pohled na Tonyho ve zbroji Mark XLVII, alias ve zbroji Extremis.

Ve filmu zbroj vypadá podstatně lépe, než na prvních fotkách z Comic-Conu, tak snad Mark XLVII přesvědčila všechny pochybovače. Povšimněte si děr ve vitríně s ostatními zbroji – měl snad Tony další nehodu při divokém montování? Nebo na jeho dům někdo zaútočil? K helikoptérám mě žádný komentář nenapadá, nicméně si troufám tvrdit, že bezvýznamné vrtulníky by do traileru nikdo nedával. Následuje další obrázek Tonyho v dílně, tentokrát ještě bez zbroje. Chvíli jsem si myslel, že má na levé ruce obvaz, ale povšimněte si krku – jedná se pouze o design trička. Na následujícím screenu vidíme podle některých zahraničních komentátorů Mandarina. Tajuplný záběr zezadu, orientální šmrnc místnosti a šatů by tomu nasvědčovaly, nicméně na rukou postavy nevidím žádné prsteny. A podle ohlasů z Comic-Conu, kde už diváci viděli delší upoutávku, Mandarin ve filmu prsteny má. Nu, necháme se překvapit – Bena Kingsleyho takhle zezadu rozeznat nedokážu. Co vy? Má někdo z vás sira Kingsleyho tak říkajíc „v oku“?

Hodně zajímavý je následující obrázek s Pepper Potts (Gwyneth Paltrow). Na první pohled by to mohlo vypadat, jako by startovala raketoplánem do vesmíru, ale když si prohlédnete okolí, zjistíte, že je v oprýskaném cihlovém domě a "bezpečnostní pásy" se rychle mění v neproniknutelný zámek. Je Pepper vězněná? Nebo dokonce mučená? V Avengers už z Tonyho a Pepper byl regulérní pár, takže pokud se jí někdo pokusí zkřivit jediný vlásek, Iron Man z něj vymlátí duši. Na posledních dvou snímcích vidíme, jak Iron Man ve své nové zbroji zachraňuje pasažéry, kteří „vypadli“ z letadla, přičemž již dříve jsme z natáčení scény viděli fotky a videa.

Trailer uvidíme teprve v úterý, ale už teď je tu první ochutnávka, která vám nažhaví chuťové pohárky.

Iron Man 3: Trailer preview

Iron Man 3

03.05.2013 | USA, Čína
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný, Fantasy

Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu Iron Man 3: Preview Traileru | Fandíme filmu